Zo ik ben weer even bij! Vandaag met Esmeetje gespeeld, leuk hoor. Het is ook zo'n lekker schatje. Oja en heb me netjes kunnen inhouden tov van ouders en zus en zwager. Voelde geen aandrang het te zeggen, pffff.
oh dames ik weet het niet meer. Ik heb de heledag al het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Net bij de boodschappen een fles Coebergh gekocht. Kom ik thuis denk ik, doe voor de zekerheid een test. Lijkt het of er een klein streepje staat?! Een heel dun lijnte. Maar heb nog steeds het gevoel van een beginnende menstruatie Wat moet ik nou denken?
Mieke, de blije doos kan je aanvragen op de site van prenatal die doos van kruidvat op de site van ....jaja.. kruidvat De blije doos kan je aanvragen via de site van Etos, maar als je beeb een paar maandjes is komen ze aan je deur met een tas spullen en hopen je wat te kunnen verkopen.
lukt niet rox, Maar kijk even op foto's zw.testen. Gelijk de eerste foto die je ziet. Daar lijkt ie op
ooooooohh snif wat maak jij het spannend! hihihihiih mieke geen andrang het te vertellen he? hihihihwhahahahahahaha
heb net nog een test van kv gedaan en daar lijk ik heel vaag een streepje op te zien. Maar het kan ook zijn dat ik nu gek word. @rox: mijn vriend moest lachen om je antwoord, van die fles.
Ik zet voetbal aan... en blijf lekker op de bank zitten met de laptop. Vriendje geeft er ook weinig om. Denk dat ik het leuker vind dan hij... Ik weet het niet Rox... erg moe, vaak misselijk, vanavond wat pijnlijke borsten gehad en m'n buik is erg opgezet... heb al een paar dagen last van m'n buik. Meestal als ik pijn in m'n buik heb komt de ongi gelijk.... nu dus niet. Maar hoop nergens op. Tijdens de ei niet erg mee bezig geweest door allerlei spanningen.