nou ik wacht het wel af en ik haal morgen nog wel een test of duizend. Ik had vandaag op mijn werk echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden.
Ik denk trouwens niet dat ik morgen gelijk ga testen... of misschien ook wel... schoonvader worst morgen 50, dus wel een leuk moment 'cadeautje' om te vertellen dat hij waarschijnlijk voor het eerst opa gaat worden....
Ja zeker...m'n schoonvader toont alleen nooit zoveel emoties... maar wie weet dan misschien wel. Hij zal wel heel zorgelijk zijn... M'n broertje heeft in oktober een zoontje gekregen. Sindsdien kunnen m'n eigen ouders niet wachten om nog een keer opa en oma te worden van mijn kindje...
Sniffy, wel even eerst in een potje piesen voordat je een nieuwe test gaat halen. Dan heb je iig ochtendurine achter de hand om mee te testen. Had je vandaag voor je testte veel gedronken of nog net geplast? Daantje, voor jou dus ook spannend zeg. Mijn gevoel zei al dat juni een lekkere roze maand gaat worden. Oke, Rox ga ik eens op die sites snuffelen. Ik dacht dat je die dozen moest krijgen via anderen die je opgeven, maar je mag zelf ook voor hebbertje spelen dus Wij gaan straks voetbal bij schoonouders kijken, kan me vast ook wel inhouden. Alleen rookt hij maar een beetje uit de buurt gaan zitten dan.
mieke, volgens mij kon je op www.purelijfkracht.nl een proefzakje puur mama bestellen Dat jij het op kan brengen om je mond te houden zeg!
Heb zo'n proefzakje besteld idd, maar heb ook al de pillen gekocht Ook een lekkere creme van dezelfde lijn voor als straks je lichaam gaat meegroeien. Ja het lukt eigenlijk aardig, maar het moet niet te lang duren en ik weet dat we het zondag gaan zeggen, dus ik denk dat dat scheelt.
Hoi hoi meiden, Anne van harte gefeliciteerd! Sniffy, zo zag mijn test er ook uit. Haal een digitale test. Die geeft gewoon heel veel duidelijkheid. Ik duim voor je. Groetjes Tamara.
Ik werd trouwens ook misselijk van gravitamon mieke. Heb het vorige week nog een keer geprobeerd, maar ihj kwam er net zo hard weer uit haha
hihihihihih inderdaad mieke knap hoor. ik kon echt mijn mond niet houden! sniff ik ben zoooooooooooooooooooo nieuwsgierig. jeetje zeg dat zou wel een erg roze maand betekenen. hihihihihih het is jullie zo gegund
Rox heb me alvast aangemeld op de site van KV voor de blijde doos hoor! Wist niet dat je hem dan zelf vanaf 7 maanden moet ophalen, hahahaha. Die andere sites doe ik wel een andere keer (help onthouden)