Ik zit nu even in NL, tot vriendlief een appartement heeft. Ik vlieg volgende week terug of die week daarop
En in de bergen waar ik woon/woonde woont volgens mij geen enkele hollander. Huizen staan te ver van elkaar omdat te ontdekken.. Maar in Torremolinos waar wij gaan wonen, wonen best veel nederlanders ja.
Ja hier zijn ze aan het schreeuwen en met die andere dingen aan het toeteren. En komt allemaal uit één huis en het is niet de huizen naast ons het is een blok verder op
Die hollanders zijn nu vet arrogant omdat ze van de eerste en tweede hebben gewonnen van het WK.. Maar Holland is er echt nog niet hoor. Stelletje arrogante hollanders dat jullie zijn Grapjeeee
Tipp alvast gefeliciteerd vor je 1 jarig huwelijk morgen en slaap lekker! En YES we hebben WEER gewonnen!
mijn arme hondje was net helemaal van slag door de toeters, vuurwerk, autoalarmen etc... Pokkeherrie hier... Ik ga nu echt slapen meiden! Truste!
Voor de zwangerschap gevoeld, omdat ik ook naar vruchtbaar slijm keek. Tijdens zwangerschap niet meer gevoeld. Wordt afgeraden ivm kans op ontstekingen. Is ook de reden waarom VK's niet bij elk bezoek zomaar een inwendig onderzoek gaan doen. Maar voor zwangerschap, bmm hoog en voelt als puntje van neus= eisprong al geweest, bmm gesloten, bmm laag en voelt als wang = eisprong nadert, bmm klein beetje open.
Is dat zo... .. wilde het net verraden . Nee hoor, ik zeg alleen maar dat ik ze vorige week heb gevonden...
Ja ik weet hoe het voelt tijdens en na en voor eisprong, heb nooit iets kunnen ontdekken alleen deze cyclus.. Ik voel ook alleen maar als ik onder de douche sta, dan ben ik lekker schoon.. ( hoop ik tenminste )