Hier gooiden ze met strijkers ofzo (heb geen verstand van vuurwerk .. was iets wat keihard *BOEM* zei. Dus de slapende Samantha was meteen wakker.
Dat gebruik ik ook niet altijd hoor, als ik dat elke dag gebruik krijg ik last van me blaas, raar maar waar Nou nu ben ik toch benieuwd wat voor draadjes er uit komen? Dus vertel maar, als andere het ook aan durven.
... vergelijk het maar met een tampon. De draadjes hangen alleen net uit je bmm. Dus die kan je voelen, weet je zeker dat de mirena nog goed zit. Anders wordt het wel erg lastig verwijderen . Zie het als een miniparaplu om te verwijderen.
Hee meiden ik ga lekker slapen k weet niet zeker of ik er het weekend nog ben. Anders tot Maandag! xxx
Aha oke, dus dat moet je gewoon even af en toe voelen, en als je het niet voelt moet je dan je HA bellen dan ofzo? Nu vind ik het al een stuk minder eng
Oh, ik vergeet je andere antwoord Ikdus. Lactacyd spoelt de vuiligheid je baarmoeder uit, maar schijnt het zo je blaas in te spoelen. Blaasontstekingen bij gebruik zijn een veel voorkomende bijwerking, en om die reden wordt het gebruik vaak afgeraden. ook bij zwanger willen worden is het niet verstandig. Het veranderd de suurte van je baarmoeder.
Ik gebruik alleen uitwendig, maar ook als ik dat vaak gebruik krijg ik last van mijn blaas. Dus ik doe het echt alleen als ik er aan denk, en dat is bijna nooit
Bedankt alvast voor de informatie Daisy, dan weet ik dat vast mocht ik voor de mirena gaan Slaap lekker Rox en beterschap !
Joepieeeee, wij hebben een appartementje Hij gaat morgen nog één bekijken het is van het zelfde kantoor en dan mag vriendlief tussen die twee kiezen, en dan maandag krijgt hij het contract.. Yeaaah ik ben zo blij, eindelijk een plekje voor ons zelf.. En ik mag weer lekker vlug terug naar Spanje