nou meisjes ik ben weer terug van mijn shopavontuur om te shoppen voor mijn vluchttas. ik heb deo tandpasta tandenborstel shampoo conditioner etc gekocht voor de tas. ook drie onderbroeken van de hema die seamless want ik draag nooit onderbroeken alleen maar strings en ja die kraammatten in strings douwen word niets denk ik. ook een hemdje erbij voor eventueel in te bevallen. ook had ik twee zomerjurkjes van katoen gekocht bruin en zwart om eventueel in te bevallen of in te slapen in het ziekenhuis . maar nu vind ik het weer zonde dus ik zal waarschijnlijk volgende week weer moeten kijken voor andere zodat ik deze gewoon aankan. hihihihihihihi ook kadootje voor manlief gekocht voor morgen. kon het toch niet laten (en hij moest toch een luchtje hihih) dus meteen maar vaderdagkado dan. gr kim
nee mieke ben je een beetje zenuwachtig voor morgen als je het je ouders en schoonouders verteld? gr kim
Nee nog niet, het spookt nu wel door mijn hoofd of we het al wel moeten vertellen hahha. Ben nu natuurlijk wat meer aan het idee gewend en van de week natuurlijk dol enthousiast dat je het tegen iedereen wilt zeggen. Maar ben nu een beetje bekoeld, niet dat ik niet blij ben natuurlijk hahaha. Maar wat meer aan het idee gewend. Maar denk dat we het wel gaan vertellen hoor. Ik geloof ook dat mijn zus uiteindelijk niet voor een 2e kindje gaat (40 jaar) en wil van haar wel een hoop spullen overnemen, behalve de kinderwagen, die is zo smaak gebonden. Die is turqoise met appeltjes groen en daar heeft mijn mannetje echt een aversie tegen hahaha.
dag dames, ben ik weer eventjes.. heb lekker zitten studeren dus hoef nog maar 2 pagina's vertaalwerk doen en dan ben ik klaar (moet voor eind juni) dus jeej.. verder ben ik net even druk dingetjes wezen doen voor de bruiloft dus dat staat ook lekker te wachten.. heerlijk zo'n nuttig dagje. Ben wel moe nu.. vriendgeval is nu even weg (iemand had computerproblemen) en dan vanavond even een rustig en gezellig avondje!
als je bij de Babydump de catalogus aanvraag krijg je die thuis met lieve witte sokjes EN je krijgt een bon om een doos af te halen! Sencuur strook? hoe doe ik dat? Verder gaat ie redelijk, beetje keelpijn en neus is verstopt maar met een pcm is t goed te doen
Kimmetje, het shirt waarin ik ben bevallen (onder t bloed van de ruggenprik) op de KS na want je krijgt zo'n mooi geel hesje is gewoon weer schoon uit de was gekomen hoor! Dus, is niet zonde!
Hihi was maar een grapje hoor! Ja babydump, zit hier niet echt in de buurt. Maar zal eens op de site kijken. Oja ik zou ook nog op de site van Etos en.... kijken voor de blije doos? Wat was nou ook al weer die andere?
prenetal, etos, kruidvat, babydump en met het geboortekaartje bij de c1000. hihihihihihihihi nou mieke ik vind het kanp hoor dat je het voor je kan houden. maar geloof me het is wel erug lekker om het met mensen te delen hoor! gr kim
ja hoor! stom! http://www.dierenthuis.nl/nl/nieuws/nie ... uws_id=567 als jullie willen graag deze petite tekenen stond in de telegraaf gaat voor zwaar mishandelde dieren dat die gewoon in een tehuis kunnen blijven . de gemeente wil ze weghebben. maar die mensen zorgen heel goed voor ze gr kim
thanks meissie. zielig he? rare ambtenaren die achter hun bureautje zitten! ik ben evenn op neckerman aan het kijken voor nachthemdjes. ik zie nog niet veel en wil toch wel een beetje voor de dag komen . hihihihihih nieuw ondergoed en nieuwe nachthemdjes. gr kim