Hier idd ook een laptop! ideaal! lekker met de voetjes omhoog, tv aan en internetverslaving kan weer bijgewerk worden.. hihi... Wij hadden nog geen pc ofzo, dus maar meteen een laptop gekocht.. wel zo handig... Ben vanaaf alleen thuis.. vriendlief is met vrienden weg.. wel saai zo, alleen op de zaterdagavond.. maargoed..
Heb je binnekort een nieuwe telefoon abbo nodig ofzo rox ? Kan je kijken voor een laptop erbij Heb ik ook gedaan van debitel vodafone passpoort & 500 gratis smsjes, 35 euro "beltegoed"per maand Ook 35 euro per maand betalen, behalve eerste half jaar was 17 nog wat. En toen hebben we een waardebon van 400 euro er bij gekregen en hebben we een laptopje van gekocht. En we kregen korting omdat we 2 dezelfde laptops haalde ( mijn oom had ook zo een abbo afgesloten ) ik was voor mijn laptop maar 115 euro kwijt
ikdus, dat is ook een idee! waar heb jij die aanbieding gevonden? Sniffy, is het ook! Maar als ik moet kiezen tussen een pc of een laptopje..... en helemaal zodat joey lekker in zijn doomoo of box naast me kan liggen.....
Die aanbieding was via het bedrijfje van mijn ooms ex-collaga. Die had dan een telefoon winkel in it's geloof ik. Maar die actie is allang vervlogen want die winkels zijn voor groot en deels dicht omdat ze te weinig klanten hebben ofzo.. Maar je kan bijv. wel op www.typhone.nl kijken daar hebben ze ook vaak van die acties.
http://www.typhone.nl/index.php?go=acti ... 07&abo=880 of hier kan je zelf die combinaties maken. Mijn vriend heeft toevallig die laptop en het is een heerlijk laptop !
Typhone ken ik. heel nare ervaring mee waardoor ik nu bij het BKR een + achter me naam heb. lang verhaal met fraude waarmee ik niets te maken had
zal even de korte versie geven; had mijn pinpas verloren, daarmee was een vald id gemaakt. bankafschrift uit mijn brievenbus gevist en een abbo aangevraagd. kwam er pas achter nadat ik een aanmaning kreeg van de deurwaarder.
Oee, maar daar kan Typhone zelf niet echt iets aan doen hè? Maar pfff dat zulke dingen kunnen gebeuren zeg :S! Ik betaal om zulke redenen ook bijna nooit met de pinpas, ben ook altijd bang dat ze teveel van mijn rekening af halen in de winken. Hadden ze bij mijn moeder gedaan in plaats van 100 nog wat werd het 1000 euro nog wat, wat ze betaalde. Gelukkig wel netjes terug gekregen maar toch.