Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zoiets bedenk je toch ook niet.. jemig zeg! :confused: sommige mensen..

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hadden ze wel vertelden ze achteraf, ze moeten altijd de id's controleren en hadden ze niet gedaan....

3. ProudMum

het ergste was nog dat k niet geloofd werd door de deurwaarders... Maargoed alles is achter de rug!

4. Niet meer actief

Dat is wel klote ja !
    En volgens mij nemen ze dat inderdaad niet zo nauw met die kopietjes enzo die je moet opsturen.

5. ProudMum

nee idd, daarom doe ik extra voorzichtig met dat soort dingen!

6. Niet meer actief

Snap ik wel hoor !
    Ik doe liever helemaal niks via internet betalen of bestellen, vind dat allemaal zo eng.
    Maar soms moet het helaas.

7. ProudMum

ik doe wel gewon internetbankieren met de abn, heb een kastje met pincodes anders werkt het niet. voor de rest doe ik of met IDEAl vbetalen en anders acceptgiro

8. Niet meer actief

Wij doen het met rabobank ook alles met pincodes en "veiligheids"codes, maar toch blijf ik het eng vinden, inverband met hacken en hoe ver mensen zich ontwikkelen omdat soort dingen te kunnen hacken enzo.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    he rox, die fles drank krijg je natuurlijk niet meer, die drink ik zelf op.

10. ProudMum

als mensen willen kunnen ze ver gaan ja! maar je merkt dat snel genoeg hoor

11. ProudMum

geeft niet meissie, heb er toch geen behoefte aan.

Stel er is iets met joey en ik zit half dronken op de 1e hulp..... neeuh dan maar nuchter!

12. Niet meer actief

Dat is waar Rox..

Meiden ik ga even proberen te eten ben dr zo weer.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ja idd dat moet je niet hebben

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaah.. dat zou erg zijn! jammer genoeg zijn er altijd nog mensen waarbij dit wel gebeurd.. maargoed, sommige mensen snap je toch niet.. jemig.. zit me echt wel te vervelen.. komt niet vaak voor!

15. ProudMum

ik zit te wachten tot het tijd is voor de laatste fles. dan naar bed toe want morgen vroeg op voor mike zijn vaderdag ontbijtje

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. die mannen mogen toch altijd maar boffen dat er zulke vrouwen zijn ;) hihi..
    hoelaat krijg Joey altijd zijn laatst fles?! Zat net de foto's te bekijken en de filmpjes! Wat een scheet is het! Mooi ogen zeg! Poe...

17. ProudMum

heeft ie van mama!

zo rond 23.00 krijgt ie de laatste, tot 7.00-7.30 slaapt hij dan door

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. dan heeft zn mama ook mooie ogen ;) hihi... Schitterend!

Hoop dat ooit een kleine hier ook van die mooie blauwe kijkers krijgt! Kan bijna niet missen.. maar, je weet t niet...

Wat heerlijk dat hij dan zo lekker doorslaapt zeg! Kun je zelf tenminste ook nog je rust pakken.. Doe mij zo'n kind ;) Is het alweer wat minder met zn sprongetje?!

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hallo allemaal ik heb deze link van roxyrox9 en ik snap er helemaal niks van maar ik vind het helemaal gezellig!

ik ben net nieuw aangemeld en ik vind t gezellig om te kletsen en ervaringen uit te wissellen..

20. ProudMum

sprongetje is zo goed als voorbij gelukkig. alleen hij zevert heel veel, echt continue kan ik de kwijl van zijn kin afvegen... voorbereiding op de tandjes zei het CB dus de Dentinox staat al in het kastje!

Er zullen vast wel meer kindjes met knallers van ogen komen hoor!

Na 2 maanden sliep joey door gelukkig! Was ik wel aan toe na 6 weken continue huilen en krijsen, dag en nacht

Deel Deze Pagina