Hadden ze wel vertelden ze achteraf, ze moeten altijd de id's controleren en hadden ze niet gedaan....
Dat is wel klote ja ! En volgens mij nemen ze dat inderdaad niet zo nauw met die kopietjes enzo die je moet opsturen.
Snap ik wel hoor ! Ik doe liever helemaal niks via internet betalen of bestellen, vind dat allemaal zo eng. Maar soms moet het helaas.
ik doe wel gewon internetbankieren met de abn, heb een kastje met pincodes anders werkt het niet. voor de rest doe ik of met IDEAl vbetalen en anders acceptgiro
Wij doen het met rabobank ook alles met pincodes en "veiligheids"codes, maar toch blijf ik het eng vinden, inverband met hacken en hoe ver mensen zich ontwikkelen omdat soort dingen te kunnen hacken enzo.
geeft niet meissie, heb er toch geen behoefte aan. Stel er is iets met joey en ik zit half dronken op de 1e hulp..... neeuh dan maar nuchter!
aaah.. dat zou erg zijn! jammer genoeg zijn er altijd nog mensen waarbij dit wel gebeurd.. maargoed, sommige mensen snap je toch niet.. jemig.. zit me echt wel te vervelen.. komt niet vaak voor!
ik zit te wachten tot het tijd is voor de laatste fles. dan naar bed toe want morgen vroeg op voor mike zijn vaderdag ontbijtje
hihi.. die mannen mogen toch altijd maar boffen dat er zulke vrouwen zijn hihi.. hoelaat krijg Joey altijd zijn laatst fles?! Zat net de foto's te bekijken en de filmpjes! Wat een scheet is het! Mooi ogen zeg! Poe...
hihi.. dan heeft zn mama ook mooie ogen hihi... Schitterend! Hoop dat ooit een kleine hier ook van die mooie blauwe kijkers krijgt! Kan bijna niet missen.. maar, je weet t niet... Wat heerlijk dat hij dan zo lekker doorslaapt zeg! Kun je zelf tenminste ook nog je rust pakken.. Doe mij zo'n kind Is het alweer wat minder met zn sprongetje?!
hallo allemaal ik heb deze link van roxyrox9 en ik snap er helemaal niks van maar ik vind het helemaal gezellig! ik ben net nieuw aangemeld en ik vind t gezellig om te kletsen en ervaringen uit te wissellen..
sprongetje is zo goed als voorbij gelukkig. alleen hij zevert heel veel, echt continue kan ik de kwijl van zijn kin afvegen... voorbereiding op de tandjes zei het CB dus de Dentinox staat al in het kastje! Er zullen vast wel meer kindjes met knallers van ogen komen hoor! Na 2 maanden sliep joey door gelukkig! Was ik wel aan toe na 6 weken continue huilen en krijsen, dag en nacht