Mogge meiden! @ Mieke : Muts! Hihi @ Rox: welkom hier! @ Rox euh... Rox9 : jaaa, dit is verwarrend! Hahaha .. ik noem jou ook altijd Rox, moet ik er bij jou maar je cijfer achter gaan plakken Mooi gedichtje! Superlief zeg! Vanmorgen hier ook de dootjes gegeven. Een klein albumpie met fotootjes (goedkope versie met nietjes, maar wel gedrukt zeg maar) en een foto van Faylinn op canvas! Papa vind um mooi! Gaat waarschijnlijk vandaag al aan de muur
Zat vorige week toch bij mijn moeder? Liet de foto's van de kleintjes uit dit topic zien en ze is verliefd op allemaal!
Wic, wat is ze toch een snoepje, leuk hoor zo op het canvas. En mooi bewerkt, want ik zie dat de achtergrond weggehaald is en roze is gemaakt. Wel zo mooi! Hahaha leuk Rox, dat betekent dat je moeder een nog een kleintje ook heel leuk vindt. Hier lekker gedoucht en haartjes gewassen. Sta ik voor de kast, echt ik heb alles aangetrokken, maar nergens voelde ik me fijn in. Blegh gaan we dat weer krijgen.
mogge meiden ik kan nu nog lekker uitslapen hihi maar ik hoop volgend jaar net zo als jullie een lekker ontbijtje voor de papa te maken! fijne dag iedereen!
rox welkom mieke veel plezier met vertellen. hier ook namens kindje een kadootje aan manlief gegeven. hij heeft de kleine wel bedankt hihihihihi gr kim
Sieradenworkshops. Heb gister met 8 meiden een ketting en armband gemaakt. Was erg leuk! Mooie creaties!
Tja dat kan ook natuurlijk... Ongi is nog niet gekomen.... m'n cyclussen namen af qua dagen, dus had het toch eigenlijk al verwacht. Maar dat zegt niets natuurlijk.... Ik heb verder geen testen meer in huis... dus wacht lekker nog een paar daagjes voordat ik ga testen.
Heel verstandig! Zo terug van schoonpapa, Na een uur had Joey er geen zin meer in en terug naar huis. bijna aanrijding op de terugweg omdat een of andere laml*l het nodig vond te gaan spookrijden en bijna in onze auto zat. oef wat hadik die graag een ram voor zijn kop gegeven.... Mijn eigen papa ga ik niet heen ivm verbroken contact en de vriend van mijn moeder krijgt volgende week wat als we naar Poppel gaan! Oh Mieke, ik schaam me dood! Veel plezier met vertellen!
hoi meiden! @anne: gefeliciteerd meid! @rox9: wat een mooi gedichtje! @mieke: veel plezier met vertellen! liefs rebbel
@ Wic: Erg leuk hoor!, Maar dat wist je al. @ Mieke: Veel plezier! @ Rox: WELKOM! @ Daantje07: Geen bloed geeft moed! @ ALL: Avatar is die hoes waar ik het over had. SitFix over een voedingskussen heen .