@Roxy.. Pffff... dat wordt nog wat . Maarreh, k heb net het kampingbedje online besteld. Kan namelijk al... vanaf vandaag.. zag ik. Gister stond het er nog niet op .
Zeg Roxy.. heb jij er ook een matrasje in liggen? Extra zeg maar? Of is de meegeleverde al goed genoeg?
zou er een extra bij doen, vind het een beetje te hard. owja, leest eerst even de beschrijving voor je hem inelkaar zet.... deed ik dus niet en toen hem ik het ding vervloekt hahahaha (eigenwijs, wil alles zelf uitzoeken)
He meiden, terug van mijn ouders. Daarna door naar schoonouders, maar zagen auto staan van schoonzusje en ook de auto van haar vriendje. Zijn we weer naar huis gelopen. Hahaha eerst met mijn ouders tijdje over koetjes en kalfjes gekletst. Toen zei ik, pa zet je leesbril effe op.... ik heb hier de vakantiefoto's. Nou moeders ging er gelijk naast zitten. Heel belangstellend naar alle foto's kijken, ook nog naar de foto naast die met de tekst. Toen ging m'n paatje deze hardop voorlezen, en begon ie te lachen, mijn moeder had het nog niet meteen door maar die schoot daarna ook helemaal vol. meteen werden we heel blij omhelst en mams zei als eerste tegen liefje, en dat met al die cognac (houd ie veel van). Hahahaha leuk hoor. Ze zijn super blij! En ze had allemaal lekker hartige dingetjes, waaronder zoveel lekkere kaasjes, maar ik wist niet wat ik wel en niet mocht wat dat stond er niet op. Dus alleen maar wat kruidenboter en een beetje pate genomen. En een sapje. En mijn moeder gelijk... oh dan kan ik weer van alles gaan kopen, want Esmee heeft al zoveel, hahaha. En mijn zus heeft van hun het kamertje gekregen, dus wij krijgen ook zoiets. Dus de reactie van mijn schoonouders laat nog even op zich wachten.
Geen idee, we dachten al om ze maar hier te vragen voor een drankje. En misschien zijn ze straks weg hoor, schoonzusje dan. Maar ja staat zo raar om te bellen zijn jullie straks weer alleen thuis? EN mijn moeder was zo blij voor mij omdat ik het zo graag wilde, hihihi. Lief hoor. Leuk om het grote nieuws zo te vertellen. Ze maakte zich al gelijk zorgen over eten en dat ik niet qua omvang mijn zus achterna moest gaan etc. etc. hahaha.
Ja dat kan ook, maar schoonzusje woont nog thuis... dus tja dat is dan geen visite he. Loop er zo nog wel even heen, kijken of hun auto weg is.
ja ik zou ze ook uitnodigen.. hebben jullie vanavond wat te doen? ofzo... nou ik kom ook weer even rondhangen hier... vanochtend naar de opa en oma van vriendlief geweest, daar een uurtje gezeten, daarna naar zijn ouders, daarna naar mijn ouders.. pff en nu weer thuis.. toen nog een uurtje huiswerk zitten maken en ik heb net mijn studeerkamertje uit zitten mesten alvast voor de verhuizing.. we gaan straks in de schuur een hoek vrijmaken voor verhuisdozen, dan ga ik langzaam al mijn boeken alvast inpakken (er staan al 5 dozen klaar met boeken) en dan gaan we gewoon rustig kamer voor kamer leeghalen met dingen die we echt niet meer nodig hebben.. en dan als we terugkomen van vakantie de laatste dingen en zodra we de sleutel krijgen klussen en verhuizen gaat lekker! hoe is het verder met jullie allemaal?
Hahaha ja ook al aan gedacht, maar minder leuk! we kijken wel even. Hihi maar San baalt als een stekker, zo schattig.