have fun mieke rox ik ga gewoon met mijn winkelwagentje in de kruidvat en doe hem daarin dan hoef ik hem daarna alleen in mijn auto over te gooien. of ik ga pas hem halen als manlief thuis is, gr kim
Hahahaha nee hoor daar doe ik niet aan mee! Hier makkelijk kant-en-klaar prei-ovenschotel in de oven. Lindsay, hoe gaat het meid. Ben je al een beetje nerveus voor de 19e en hoe voel je je?
borsten doen nu toch wel pijn verder ben ik veel duizelig, dan denk ik dat ik iets moet eten, en als ik mijn eten dan binnen heb, word ik vijf minuten later niet goed en toch blijf ik mezelf beschermen, kan me gewoonweg niet voorstellen eigenlijk dat er een dag zal zijn voor ons dat we een posi test in handen zullen hebben. ben gewoon zo bang voor de tegenvaller
Ik heb het trouwens ook nu lichtelijk te pakken. Rauwe keel en beetje snotterig en veel niezen Oja en boos op mannetje. Ik zeg, ga jij maar zappen hoor. Zet hij de tv op basketbal. Zie ik op film1 een leuke film, mag ik niet zien want die wil hij niet zien. Ligt ie nu te snurken!
Dat deed ik ook hoor Lindsay, er maar niet vanuit gaan, want het is toch weer een teleurstelling. Kim, yes! zwanger, maar dat wist je al he We kunnen je toch sms-en Rox.