Mike heeft tenslotte ook een zoon! Idd het is bijna altijd hetzelfde liedje in dat soort situaties. Heb je hem al te pakken kunnen krijgen Rox.
Meiden, ik ga nog even naar mn paardjes en bij de koeien kijken die op knappen staan of er één kalft. Daarna lekker slapen.... Vriendlief is naar een vergadering. Tot morgen!
3 min na het plaatsen was ie thuis! Maar zijn moeder is niet recent overleden. dit jaar is het 10 jaar geleden. ik ga naar bed!
@ jannegie, IK wil je een super dag wensen vandaag... Geniet ervan! @ alle nieuwe: welkom hier. @ iedereen: goede morgen, ik ben er ook weer. Gisteren al mijn huiswerk af gekregen en dus mag ik als het goed is 19 juni mijn certificaat van het GGZ in ontvangst nemen. en daarna: Op naar de volgende cursus. Groetjes Anne
Ik heb gister om 8u rectaal getempd. Beter tempen als mijn mentruatie voorbij is? Enne, wanneer begin je met de 1e ronde? Ik heb gister mijn laatste pil ingenomen dus kan ik nu zeggen dat we met de 1e ronde starten? Enne, Iggy, fijne dag vandaag!
iggylover een hele fijne trouwdag toegewenst!!!! geniet ervan! sorry hoor meisjes maar ben ziek . hoofdpijn keelpijn verstopt het lijkt wel alsof ik schuurpapier heb ingeslikt dus ik reageer even niet op iedereen met dit snothoofd. gr kim
Beste meiden, hoe gaat het hier? Met mij gaat het wel redelijk. Ik voel me raar. Heb niet zozeer zwangerschapskwaaltjes, maar voel me gewoon anders dan anders. Klinkt heel wazig, ik weet het, maar toch. Ben veel duizelig en vanochtend een paar keer een vlaag van misselijkheid (echt gevoel dat ik over mijn nek moest) Wilde bijna naar 't toilet, maar het verdween gelukkig weer. Daarna nog 2 keer gehad. Het kan natuurlijk gewoon door het warme weer komen dat ik me niet zo lekker voel. Ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, want ik heb vorige week (woensdag/donderdag) mijn ei pas gehad. Dan kan je toch nog helemaal geen last van misselijkheid hebben lijkt me?
Wat bij mij nou de grote HAM-vraag is.... Deze ronde en vorige ronde duidelijk last van gevoelige borsten/tepels. Daarvoor weer een ronde niet, daarvoor weer minder en dan weer wel en dan weer niet. Zo ook die kleine steekjes onderin, dan weer een ronde heel duidelijk, dan weer maanden niet en dan weer een keer wel. Om gek van te worden. Wat doet dat lichaam toch, neemt het nou gewoon een loopje met ons? Mijn temp is behoorlijk aan het schommelen en vermoed een kortere LF dit keer. Mede door de kleine krampjes en gevoelige boops.
Als je ongi bent geworden gaat je 1e ronde in! Ik zou nu nog niet gaan tempen, pas 1e dag van ongi. Als je dat dan echt wilt gaan doen natuurlijk. 8 uur 's ochtends neem ik aan? en dan moet dit wel meteen na het wakker worden en voordat je uit bed gaat. Liefst elke ochtend rond zelfde tijdstip.