Ik ben echt heel erg moe... ga m'n bedje in (normaal pas rond 11uur... dus dit is vrij vroeg voor mijn doen)
jeetje het duurt een eeuw om alles een beetje terug te lezen sinds vanmiddag wat kunnen jullie lekker kletsen zeg...
Meiden ik ga nu echt m'n bedje in.. trek het niet meer... trusten allemaal! Bedankt voor het meeleven/denken. Wordt vervolgd!
het zou ook echt iets voor mij zijn om van alles in mijn hoofd te halen... mja als je het ook zo graag wil! de kleinste dingen denk ik al... zou het zo zijn... die pukkels op mijn voorhoofd...pijn in mijn buik...innestelingpijn?...zijn mijn tepels echt veel groter?.. volgends mij ben ik misselijk... jeetje laten deze dagen snel voorbij gaan ... dan kunnen we testen! hihihi
ik geloof het wel ben nooit zo bezig met de computer... maar ik ben meer aan het lezen dan typen eigenlijk
Ja volgens mij wel. (zijn niet getrouwd) Hij had een gipswerkje met Joey's handje en voetje in 3D gehad, een shirtje voor Joey met daarop I love My papa eneen ontbijtje met gedichtje. zijn navigatiesysteem komt nog binnen, dus hij is meer verwend dan ik met moederdag!
nou heerlijk toch! ik eet zeker dat de gipsafduk veel meer waard is dat de navigatiesysteem! maar ik neem aan dat je moederdag toch ook wel geslaagd was of viel die tegen?
Heey meiden! Was ik ook nog ff weer! Vandaag rustig dagje gehad.. en ben nog druk (ahum) aan het werk! haha.. Ligt iedereen alweer lekker te slapen?!
Jij ook al zo moe.. Hier ook zo één, ik ga dan wel rond 5 uur eindelijk slapen en slaap dan lekker uit tot 11 uur, maar nu ben ik toch elke keer een partij moe. Dat wanneer ik een uur wakker ben geweest toch maar een uurtje ga slapen. En soms val ik daarna weer in slaap als ik tv kijk. Ik kan dus gerust de heledag door slapen En ik doe het nu al een maand lang zolaat slapen en nooit was ik moe. Hoop voor je dat het bij jou wel iets goeds betekend !
ik kon het zelf kopen voor moederdag Rox! Nou Joey de fles en hop me bed in! 8.00 weer paraat staan voor t Kruidvat