Ongi zet toch niet door... krampen zijn weer foetsie. Wel een constante spanning op m'n buik... gevoel dat ik uitpuil! Ik wordt nu al gek!
daantje, je langste cyclus is 38 dagen, ga daar dit keer gewoon vanuit. het wil niet zeggen dat hij korter is omdat de cyclussen daarna korter waren. soms doet ons lichaam gewoon heel raar
Ow trouwens... m'n tante heeft een borduurmachine en borduurt dus ook namen en leuke plaatjes op slabbertjes, mutsjes, badcapejes, speendoekjes, etc. Dus eventjes een tip voor de (aanstaande) moeders!
Wat leuk zeg! Die ga ik zeker onthouden! Leuk als kraamcadeautje, of doet ze dat niet zomaar voor iedereen?!
er is nog wel ergens een keer een jonge gezinnen beurs in het najaar dacht ik... Maar leuke tip daantje... Ga ik onthouden...
haai dames, hier niet veel te melden. Behalve dan dat ik weer eens flinke buik en rugpijn heb. Lang leve de feestweek, NOT. Wel spannend hoor daantje maar ik voelde me ook anders en toch waren de s er weer. En ook een dag later dan normaal. Maar ik duim wel voor je.
Tja als je dan op springen gaat, ga je natuurlijk niet over een beurs lopen! Alhoewel het wel dicht bij huis is.
Hmmm, we maken ons hier een beetje zorgen om een van de katjes. Ze ligt echt dagen binnen alleen maar te slapen, normaal is ze super actief. En ze lijkt heel zwaar te ademen, je ziet echt haar hele lichaam op en neer gaan, bij de andere katjes gaat dat veel sneller. Morgen maar even de da bellen en langs gaan. Vertrouw het niet helemaal.