nou meisjes hier weer terug van de dierenarts, mijn middelste kat zat de hele dag al als een gek te kwijlen blijkt dat ze een keelontsteking heeft dus we zijn weer 45 euries minder rijk maar alles voor mijn poezekids he? tevens gesproken met hem over die kleinste kat. alles goed uitgelegd en hij zei dat sommige katten nou eenmaal een klap van de molen hebben gehad en dat het niet normaal is als zij hier is opgegroeid dat ze bang is voor ons. als het een mens was was ze allang voor een trein gesprongen. hij zei inderdaad ook tegen ons. hoe denken jullie dat zij zich voelt? denken jullie dat ze evengoed wel een gelukkig leven heeft? dat ze gelukkig is ondanks dat ze zo bang is? als het antwoord nee is moeten jullie euthanasie overwegen . ik zit zo in dubio want het gaat gewoon tegen mijn gevoel in om een gezond(lichamelijk) katje in te laten slapen maar ja voor wie hou ik haar in leven ze is zelf alleen maar bang. is de hele dag bezig om iedereen te ontwijken. en dan zometeen nog een kindje erbij of twee of drie. dat beest word hardstikke gek. dus doe ik haar niet laten inslapen omdat ik het zielig vind voor mij of voor haar? oooooooooooooooooooooooooooohhh ik zit alleen maar te huilen en weet het gewoon niet meer gr kim
dat zei ik net, en ik had de link erbij gezet. De jonge gezinnenbeurs is van 30 okt. tot en met 2 nov. inde jaarbeurs!
och dat arme katje zeg.. beterschap voor je ene en knuffel voor je andere. Lijkt me heel erg moeilijk.. is ze misschien niet beter af bij een andere familie o.i.d. voordat je d'r moet laten inslapen?
aaah Kimmie, wat erg! Maar eigenlijk vind ik dat de dierenarts gelijk heeft meis. Dit schiet niet op voor het beestje of voor jou
Oh kimmie, knuffel. Maar bedenk ook, ben jij gelukkig als je weet dat je katje ongelukkig is? Kun jij aanzien dat ze zo vreselijk bang is en alles en iedereen ontwijkt? Als het nee is, dan denk ik dat je heeeeel diep van binnen de beslissing al hebt genomen. Het is inderdaad heel naar om een volkomen gezond katje in te laten slapen. Maar als jij ongelukkig bent omdat je katje ongelukkig is, doe je het dan eigenlijk niet voor jullie beiden? Ik kan de beslissing niet nemen, maar ik kan je wel virtueel knuffelen. Sterkte met je beslissing meis! Knuffel!
Oh Kimmie, hier hadden we natuurlijk helemaal niet bij stilgestaan dat je da zoiets zou voorstellen. Moeilijk hoor. Ik heb ook geen idee eigenlijk wat je zou moeten doen. Ik vind dit wel meteen heel rigoreus. Misschien toch proberen om haar op haar gemakt te stellen, hebben jullie misschien wel al geprobeerd. En anders een ander baasje voor haar zoeken en dat eens gaan proberen. Is er geen bekende van jullie die het een tijdje met haar aan wil zien? Waarschijnlijk is ze toch niet happy met de andere katjes om haar heen, en zal ze het misschien alleen wel meer naar haar zin hebben.
ja maar ik heb het er zo moeilijk mee. ik wil gewoon een katje die gewoon mee kan doen met de rest. maar ik heb haar al laten helpen en alles eraan gedaan. het word gewoon niet beter. ik zit hier echt te janken. ik weet het gewoon niet...................... ik hou zoveel van mijn beestjes! en je weet niet hoe zij zich voelt. misschien is ze diep van binnen wel gelukkig. of niet? konden die katten maar vertellen wat ze voelden en zelf beslissen. ik zei al tegen mijn man waarom word ze nou niet aangereden of lloopt ze niet weg. dan word de beslising voor ns genomen. aaaaaaaaaaaaaaaaaahh word gek hier wil gewoon dat iemand voor mij beslist of zegt wat het beste is////
heeft ie van mama hoor! ( wilde er eerst niet aan geloven, stijf volgehouden totdat Mike er wakker van werd en me heeft gefilmt....... en toen kon ik er niet meer onderuit)
heb even vraag heeft iemand anders hier op dit onderwerp/ form ovulatie testen gebruikt? zo ja was je na een positieve test (natuurlijk ook geklust) zwanger?