Ze heeft een website die nog steeds in de maak is! Maar je kan er wel het 1 en ander op zien. En speciale wensen kun je altijd door geven! http://www.borduuurservice-estoppey.nl/ (ja je leest het goed, met 3x de 'u'... foutje! )
Kimmie, lees je berichtje eens terug endan zie je dat je eigenlijk de beslissing al genomen hebt. Je zegt zelf "waarom wordt ze nou niet aangereden of loopt ze niet weg. Dan wordt de beslissing voor ons genomen" Ik denk dat je daarin al stiekem je eigen beslissing legt. En als je ECHT wilt dat iemand je zegt wat het beste is, denk ik dat ik het met je da eens ben. In een ander gezinnetje, met weer nieuwe indrukken zal ze ook niet gelukkig worden (denk ik). En je zegt zelf ook steeds, dat als ze een mens was geweest, was ze allang voor de trein gesprongen... Sterkte lieverd!
heb net even 2 uurtjes geslapen heeft toch wel goed gedaan. mieke, nee geen ovu testen meer in huis, denk dak er morgen toch een zw test tegenaan gooi kim heel veel sterkte meid, niet gemakkelijk hoor
@ rebbel. klinkt goed meid. Ben blij dat alles goed gaat. @ mieke ik heb de angelssouds al een tijdje en ik vind het een echte aanrader. Nu hoef ik zelfs al niet eens meer te zoeken ik kan hem zo vinden zooooo mooi! @ Daantje GEFELICITEERD met je verjaardag! @ kim heerlijk he dat shoppen voor de baby
Daantje, ik gebruikte iedere maand ovulatietesten. En ja dus ook zwanger geraakt, niet door de testen maar wel doordat ik hierdoor wist wat het juiste moment was.
Sterkte Mik, ik hoop dat je hier uit komt want dit is natuurlijk heel moeilijk.. Maar zou je niet kunnen kijken bij een vriend(in)/familie zonder huisdieren hoe het daar met je poesje gaat? Misschien voelt ze dr inderdaad niet op dr gemak met je andere poezekindjes om dr heen. Je kan het altijd proberen en misschien werkt het wel en hoef je niet zo een rot beslissing te maken.
Kimmie sterkte meisje. Lindsay, toch morgen Prima toch, ben wel erg benieuwd, wel hier komen melden he. Enne hartje klopt, lees in de boeken dat dat in de 6e week is. Denk dat het nu nog net even te vroeg is.