ik moet volgende week maandag voor de 3e keer naar de vk. Daarna ga ik de afspraak voor de 20 wkn echo maken. Dus dat weet ik nog niet. Ik dacht gisteren heel even wat te voelen, een soort belletjes in mijn buik, maar het was vrij snel weer weg, dus ik ben er niet zeker van en verder niks meer gevoeld... Verder gaat het hier goed, zolang ik braaf elke dag mijn rust neem... En dat lukt aardig, dus... Ik heb alleen constant honger
Ik heb ook heel veel honger hoor haha en voor al kroketten haha...... maar ik ben nog geen ons aangekomen. Houden zo zei de VK hoeft het er ook niet af straks en met het kindje gaat het goed. Alleen mijn avond eten gaat niet soepel. Dan heb ik niet veel honger en het wil niet echt zakken. Maar de rest van de dag eet ik genoeg
dat probleem met mijn avondeten heb ik ook. Ik ben nog steeds afgevallen, en kom maar niet aan... Volgens mijn vk mocht ik niet teveel afvallen.... Willen jullie trouwens weten wat het is?
Ik val gelukkig niet af omdat ik al echt weken niet meer overgeef. ik kom alleen niet aan. Wij willen heel graag weten wat het wordt. we zijn zo nieuwschierig ik kan bijna niet wachten! haha
hoi meiden! het heeft ff geduurd, maar ik heb 2 foto's van de pretecho van 30 weken in mijn album gezet! liefs rebbel
mooie echo hoor rebbel Tja wendy, ik ben vorige week nog aan het overgeven geweest... Dus ja dat blijf je wel afvallen... Wij willen het niet weten...
Heee Wendy, ja alles goed! nog niet veel soeps hier hoor. Voel niks. Maar merk wel dat ik iets meer emo ben. Zoals vanmorgen rij ik weg in de auto en bij het kruispunt hebben wij dan voorrang, hebben ze in eens haaientanden geplaatst.... Maar ik was nog in de veronderstelling voorrang te hebben op de auto die er aan kwam, dus ik toeteren, zit die man te wijzen. Oeps... nou kon wel janken. Later bij het stoplicht sta ik naast die vent en ik doe mijn raampje open, hij ook en ik bied mijn excuses aan, het eerste wat hij zegt, vrouw zeker grrrrr ik kan heel goed auto rijden hoor, mannen denken altijd weer gelijk dat vrouwen dat niet kunnen! Nee roep ik, die haaientanden zijn nieuw! aaargh! Maar goed, link van babysite in onderschrift.
Meiden ik kan gewoon niet meer in mijn onderschrift zetten dan wat er nu staat, dan geeft ie al aan dat het te lang is. Maar ik zie bij anderen veel meer regels staan. Hoe komt dat toch? Ik heb nu al mijn cyclus regel weggehaald.
Agossie, arme molly... Misschien staan er teveel enters (lege regels) in? Of mischien is je banner te breed. Ik heb bij sommige banners ook dat probleem gehad, dan is de hele url van je banner te lang en staan er dus teveel tekens in de onderschrift...
Ja zielig hoor. We zagen al bij terugkomst vakantie dat ze zo zwaar adem haalde, echt met haar lijfje aan het pompen was. Dat zag de da ook meteen, ze heeft geen koorts, daar had hij op gehoopt. Maar nu vertrouwde hij het niet. Het is een raskatje en die kunnen sneller bijv. een hartkwaal hebben. Maar ze is helemaal gecheckt toen we een nestje met haar wilde fokken, anders kan dat niet. Maar ja in 3 jaar kan veel veranderen ook in een kattelichaam. Ach ja ik zal later misschien toch eens een andere banner nemen
Ik ga hier afsluiten, lunchen en dan moet ik buiten de deur aan het werk. Wel even lekker op de fiets met dit weer.
Goedemiddag dames Ik heb uhm werk als ik terug kom in Spanje .. Dus 3 maanden pil slikken ( mits ik die kan krijgen ) en dan kunnen we er weer voorgaan.
Ik mag bij mijn vriends werk het eten uitserveren. Mijn oom neemt dan de bestellingen op en serveert het drinken en ik zet alleen het eten neer Maarja, mijn oom gaat toch weg daar dus wie weet kan ik zijn hele baan overnemen.