gefeliciteerd ikdus met je baan! mieke leuke site meis nou bij de boerderij lijkt mij geen optie want dit beestje krijgt al een hartaanval als ze een vogel hoort dus laat staan wat er gebeurt als er een tractor ofzoiets langskomt. ik denk dat we haar gewoon laten gaan. we kunnen gewoon niet een beest in laten slapen. dus ik denk dat er niets anders opzit dan dat ze gewoon de rest van haar leven achter de verwarming of bij haar mama moet doorbrengen. en je weet het nooit misschien krijgt ze volgend jaar ineens de kolder in haar kop dat wij toch wel erug lief zijn. we kunnen het allebei gewoon niet over ons hart krijgen om haar in te laten slapen. zijn we te lief voor. ik denk dat we er al moeite mee zouden hebben als we een beestje moeten laten inslapen wat heel erg ziek is. gr kim
mieden ik ben werken. einde van dem iddag ben ik weer terug! moet trouwens vanavond alleen eten toedels tot straks en niet te veel kleten ik ben eindelijk lekker bij! en waar blijft lala trouwens of heb ik eroverheen gelezen?
Ikdus gefeliciteerd. Hier geen goed nieuws van de dierenarts. Molly heeft vocht achter de longetjes wat het hart veroorzaakt. Nu krijgt ze medicijnen en moeten we kijken hoe dit aanslaat, en dan volgende week terug voor controle. Maar als het niet aanslaat.... tja dan is het niet goed. Ik ga nu op het fietsje naar mijn werk. Bis später!
@ Tipp : ik denk dat je je kleintje hebt gevoeld hoor! Die belletjes! leuk! @ Mieke : gets wat een nieuws ... hoop dat de medicijnen aanslaan! @ ikdus : gefeliciteerd met je baan! @ kim : Ik begrijp dat het heel moeilijk voor jullie is met het katje, een niet te maken keuze eigenlijk. Maar je moet wel bij elkaar afwegen : voor wie ben ik te lief? Is het wel een waardig leven wat je katje heeft? Ik probeer niet te sturen in de keuze, maar wil het wel even aangeven. Laat je je katje leven voor jezelf? Want dan ben je denk ik verkeerd bezig. Ik ben dierenartsassistente geweest en heb er wat meer zicht op gehad. Ik weet ook uit ervaring hoe het is om een dergelijke beslissing te maken (al was mijn poes toen ziek). Alleen maar achter de verwarming leven, van alles wezenloos schrikken en altijd maar bang zijn... is dat nou echt een katwaardig leven? Je moet je bedenken dat je zelf continue aan 1 stuk door bang bent, en dan met regelmaat nog eens een extra stressmoment krijgt....
Mik, heb je nog gelezen wat ik zei? Misschien even laten logeren bij iemand die geen dieren/kinderen heeft? Mieke, mooie site! Rebbel, mooie echo's word vast ook net zo een lekker kind als de rest hier. Wc, gelukkig maar dat je afleiding hebt als je meissie op de kdv is. Hoef je dr niet zo te missen lalalindsey, waar blijf je nou? De rest ben ik alweer vergeten ops , ik ga zo lekker douchen en op bed liggen.
wat alleen mijn ding is wat me erg tegenzit is dat ze gewoon kern en kern gezond is. en ze ligt ook wel met mama samen op de stoel (ze is hier geboren en dochter van mijn oudste kat) dat vind ze dan wel fijn. en zometeen kan ze op zolder na de verbouwing ook niet meer achter het schot dus ............................ het is gewoon zo moeilijk. zal ze wel ongelukkig zijn? weet ik dat wel zeker. als ik haar laat inslapen is dat definitief dus moet ik wel erug zeker zijn toch? maar ik den dat het antwoord niet komt
Ohja, overigens wil ik er nog aan toevoegen: het is niet katwaardig om bij bijvoorbeeld ouderdom, te wachten tot een kat uit zichzelf overlijdt. Katten zijn erom bekend een heel sterk hart te hebben; die houden het veel te lang vol in vergelijking met hun lijf. De beste keuze in veel ouderdoms- en ziektegevallen bij katten is om ze in te laten slapen op een gegeven moment. Mensen die op een bepaald punt, tegen het advies van de dierenarts in, een kat niet willen laten inslapen bij zulke gevallen, kiezen voor zichzelf, omdat ze niet zonder de kat kunnen. Maar ze doen de kat er geen plezier mee, integendeel; ze maken het leven onnodig moeilijk, zwaar en pijnlijk voor zo'n beestje. De meeste dierenartsen geven in laten slapen niet zomaar als advies. Althans, dat is mijn ervaring. Zij zijn er ook om dieren beter te maken, en niet andersom. (dit is even een algemene aanvulling!)
Aaah dat is echt verschikkelijk balen, ik hoop echt dat ze de kolder in dr koppie krijgt en ze niet meer bang is voor jullie. Ben r nu vandoor fijne dag damess
He wat toch sneu dat het niet zo goed gaat met de poezekindjes van Mieke en Kim. Knuffel meiden! Wic, een dikke knuffel voor jou en Faylinn omdat jullie het allebei zo goed heben gedaan gister! Nu woensdag nog en dan ben je over de hoogste drempel heen. Succes met de echo voor de heupjes. Komt vast goed. Tipp, bubbels! Dat gevoel krijg je steeds vaker en dan weet je echt zeker dat het je ukkie is. Een geweldig gevoel waar je vooral heel veel van moet genieten! Ik mis het zo.......... Lala, WAAR ZIT JE ! ! ! ! ! ! Ikdus, gefeliciteerd met je baan en fijn dat je de pil straks weer aan de kant kunt gooien! Had ik al verteld dat ik over twee weekjes met Peter en Jasper een midweekje CP ga doen? Heb ik zo'n zin in. Dan gaan we tenminste zeker met Jasper zwemmen. En wil ik lekker een paar keer met hem in bad. Die hebben we thuis niet. Lijkt me zo lekker. Dit weekend zat er trouwens een sauna in het huisje. Heerlijk zo'n luxe. Jasper lekker op bed en wij ontspannen genieten. Nee, het was een heerlijk weekendje.
@ mieke balen voor je ik hoop dat de medicijnen aanslaan, sterkte @mik25 het is wel fijn dat je weet wat je wil. ik hoop dat het werkt. @tipp spanned die belletjes @ikdus gefeliciteerd met je nieuwe baan @lalalindsey spannend weet je al wat?
@ wic het is zo weer donderdag en heb je woesdag overleeft. @ maranka jammer dat je niet kon zwemmen met jasper maar dat ga je over een paar weken dik en dubbel in halen.
Nee meid, de tranen stonden alweer achter mijn ogen. Weer (bijna) eentje minder. Zo ga je van 7 al snel naar 4 in 3 jaar tijd. En dan zwerft er ook nog eentje rond bij het oude huis. Voor hem nemen we nu de beslissing dat hij daar maar moet blijven. Er is een stel die goed voor hem zorgt en de zorg ook verder voor hem wil nemen. Als hij daar gelukkiger is, dan moet hij daar maar blijven. Dan gaan we weer van 4 naar 3 zucht!
he bah meissie. ik weet hoe het voelt. wij hebben al twee poezebeestjes verloren, is net een kindje he als je nog geen kids hebt je houd zoveel van die beestjes