Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het zijn idd net je kindjes, je bent gewoon dol op ze en bezorgd om ze.
    En ze is ook de moeder van de kleintjes die we hebben.
    En dan begin van het jaar al haar zoon die aangereden was.
    Ik weet wel hoe meer katten je hebt dat er ook meer risico is dat er juist bij jou wat gebeurd maar toch.
    Hoop maar dat het aanslaat.

Enne hier op mijn werk val ik meteen met mijn neus in de boter.
    Opdracht voor Friso kindervoeding hahaha, ben nog niet zwanger of zie allemaal kids op mijn beeldscherm.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihi wel leuk nou mieke dat je dat mag doen. wij hebben altijd drie katten gehad.eerst twee maar toen was er eentje vergifitgd en overleden en toen hebben we besloten dat we het niet meer mee wilden maken dat er eentje overbleef dus altijd drie gehad. erg gezellg.

ik hoop dat het met onze poezekids helemaal goed komt

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook Kim, ik ga er wel van uit want wil ze niet missen eigenlijk.

4. Niet meer actief

Mieke, leuk dat je daar voor opdracht heb gekregen :D

Ik vind het echt zo zielig voor jullie :(
    Ik ben ook echt een dierevriend..

Mijn moeder is gemeen, we hebben een hondje die is nu 17, bijna 18 :| Maar die zal niet lang meer leven en ze verdomd het om haar in te laten slapen. Ik kan er zo boos om worden.
    Ze gaat in juli 3 weken op vakantie, en nu wilt ze misschien dat hondje mee nemen en bij mij laten slapen.. Vind het een lief hondje hoor, maar ze kan niet zonder mijn moeder en heb er geen behoefte aan dat dat ze dan in mijn app dr behoefte gaat doen, vooral omdat ze niet echt meer kan wandelen etc. En in Spanje ook niet echt plaatsen zijn om uit te laten.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze gewoon overlijd voor me moeder op vakantie gaat.

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :thumup:

Wat onwijs leuk om die foto van 20 weken en de foto van 30 weken-echo te zien. Beebje ligt op dezelfde manier en je ziet echt dat ie lekker gegroeid is, lekker babyvet heeft opgebouwd! Super!
    Daar geniet ik van rebbeltje! :)

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ rebbel : weten jullie trouwens wat het is? meisje of jongetje?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikdus, en dan is het in Spanje ook nog een stuk warmer voor het arme beestje!

Wic, Rebbel weet het al maar ze houdt het geheim ;)

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi lieverds,

even een kort berichtje weer van mij. hier alles goed, morgen eerste Z.O. de spanning valt nog mee, dat zal wel komen als ik moet bellen voor de uitslag. afijn morgen een dagje stadten met moeders gepland express dus...komt goed.

verder alle kinders een knuffel van "tante"claire en iedereen anders die het nodig heeft een dikke knuffel van mij!

x

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mieke: thanks! mn mannetje heeft zo een aantal foto's gemaakt van mn buik! ;)

@wendy: het gaat nu wel goed, vandaag het gevoel ongi te moeten worden, maar de harde buiken vallen mee! we wachten af!

@wic: ja we weten het :D , maar durf het hier niet te posten omdat er misschien een bekende mee leest!

liefs rebbel

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden

hier beslissing genomen. ik dacht ik ga het vandaag nog proberen. om haar te pakken te krijgen en vlooiendruppels te geven. (gelukt). ze begon te blazen echt zielig. rennen voor haar leven. ze heeft mijn hele arm opengekrabd. en echt meisjes het was zo zielig. toen moest ik denken aan wat wic zei.

ik heb de dierenarts opgebeld en gevraagd aan zijn vrouw (ook dierenarts) wat zij zou doen in mijn geval alles uitgelegd. zij heeft me het nummer gegeven van een speciale gedragstherapeute voor katten. die moet ik nu bellen (voicemail ingesproken) en we laten het nu in haar handen. ik moet het haar uitleggen en haar advies vragen als zij zegt dat inslapen het beste is dan doen we dat.

gr kim

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ff snel tussendoor!

ja klopt Wic

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

PRACHTIG!

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Kim en Mieke: knuffel voor jullie en je beestje.
    Kim, wat voor kat is het?

Ik vind het ook altijd zo zielig als mijn kat ziek is. Ik heb er nl. één die af en toe blaasontsteking heeft en dat heeft ze zo'n pijn.

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sniffy het is een gewone europese korthaar. een helemaal muisgrijze cyperse. echt een prachtig beestje om te zien

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sterkte Kim, jullie hebben dan echt alles uit de kast gehaald en dat moet gewoon een beter gevoel geven dan dat je meteen beslist haar in te laten slapen.

LIefje heeft Molly opgehaald, hij heeft de echo foto's gezien en ik vind het zo erg.
    Lieve lieve Molletje, ik hoop zo dat de medicijnen aanslaan.
    Het voelt zo dubbel Kim die moet kiezen tussen leven en dood en Molletje die moet vechten voor haar leventje.
    Ze is een maine coon katje.
    Kan kan wel janken en zit weer eens met een brok in mijn keel het even in te houden.
    Ga zo naar huis, ben hier wel klaar geloof ik.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    kim wij hadden thuis twee schildpadkatten, ook huis tuin en keuken katten. Maar die waren ook zo schuw. Vond ik altijd zo zielig.

17. daantje07

daantje07 Bekend lid

Lieverds ik heb net een test gedaan... kon het niet laten! Had de digitale zwanger/niet zwanger van clear blue gehaald. Had geen ochtend urine...

De uitslag is....

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nou nu vertel............pfff

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik zit in spanning ;)

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    precies dan heb ik echt alles geprobeerd toch?

ik had liever die keuze niet hoeven maken.

molly overleeft het wel hoop ik katte zijn sterk hoor!

Deel Deze Pagina