HIhihi, dank je. Ik ben er zelf ook erg blij mee. Het leuke is dat thomas en mijn moeder er ook volledig achter staan
Jaaa maar Linds jij kiest er voor om zolang te wachten Dus jij kan het schijnbaar. Ik kan niet zolang wacht Maar misschien is het beter want je zit nu nog wel voor je NOD natuurlijk. Maar toch vind ik het niet leuk
ik vind het toch wel erg dat jullie de hele dag aan mij gedacht hebben en dat ik er niet was, voel me een beetje schuldig
Nee Linds wacht dan maar tot morgen ochtend als je je minder schuldig wilt voelen, liever wel met ochtend urine he
heb wel het idee dat mijn 'symptomen' vandaag minder zijn: borsten doen nog pijn, maar niet zo erg als gisteren en ben vandaag maar één keer duizelig geweest
Haha oke, blijf je dan maar lekker schuldig voelen Ik ga lekker ontspannen tv kijken, ben er misschien vanavond weer. Iedereen prettige avond
gisteren de toekomstige kinderkamer leeg gemaakt. Er stonden nog veel dozen en rommel in van de verhuizing. Donderdag ga ik het behang eraf halen. Dit had ik al voor een gedeelte gedaan. Dan kan er laminaat en simpel wit behang op de muur en dan is er weer een kamer af.
daantje! gefeliciteerd meid. wat super goed, weer een febr. mama er bij, zo gezellig daar! zoveel bekende meiden van hier. super! lindsay, als je besluit te testen zou ik het op de 19e doen! nou half dagje gewerkt en ik ben kapot, ook nog op de fiets geweest, toch een half uur fietsen. merk dat het me meer energie kost allemaal. nou mannetje had molletje opgehaald, ze had een injectie met een of ander medicijn gekregen en ze was meteen weer energiek. ze is al de hele middag de hort op. vanaf morgen de pilletjes geven.