Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een vervelende situatie!

Dikke knuffel voor jou!
    Hoe is het verder met je?

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoe is het met jou Wendy?! Last van kwaaltjes oid?!

heb trouwens geen idee waarom je banner het niet doet.. Als ik er op klik, wil die de site wel openen, maar loopt ie vast, zeg maar..

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Hallo allemaal, na een drukke periode (pfff) ben ik er weer :D . Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, zit nu op dag 84. Dokter zei (toen ik haar belde) dat het niet erg was en dat het vaker voorkomt dat men lange tijd niet ongesteld wordt na pilgebruik.

Moet zeggen dat het al wel weer een maand geleden is geweest ongeveer dat ik heb getest. Misschien van de week maar eens een testje halen, alhoewel ik niet verwacht dat ik zwanger ben hoor. Ik wacht gewoon rustig totdat ik ongesteld wordt (waarschijnlijk op vakantie, net als vroeger voordat ik begon met het slikken van de pil :rolleyes: .

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

wat vervelend zeg zo'n lange tijd

5. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Jep, vooral dat je niet weer opnieuw kunt proberen, nu moet ik zolang wachten.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Remmar, ik probeer vrij nuchter te blijven, na zoveel rondes lukt dat eigenlijk meestal wel.
    Maar ja zo naar je NOD toe blijft het toch iedere keer weer spannend.

Je moet zeker nog even op de lijst aangepast worden dan? jammer van je ongi.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend en succes.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy volgens mij ligt dat aan de site van die banner, zie het wel bij meer meiden.
    Waarschijnlijk een klein storinkje.

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meisjes...

Ik ben even een weekendje weg en er is al een deel 3?!?!?!?! :)

Ik heb een heerlijk weekend gehad, met uitzondering van zaterdag. Toen heb ik de hele dag lopen overgeven :( beetje jammer :(

Kan iemand de afgelopen dagen voor me samenvatten, want ik heb even geen zin om alles terug te gaan lezen.

Ik heb net bij de kruidvat 2 pakjes spuugdoekjes gekocht :D

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik dacht,ik begin alvast met tempen zodat ik al een beetje weet hoe of wat?
    Maar beste is dus beginnen op 1e ongie dag?

En dan begint vrijdag waarschijnlijk onze 1e ronde, want moet dan ongesteld worden (of misschien donderdag).

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihih tipp welkom terug meissie. nou ja onsukkie is bevalen maar dit had ik je al gesmst. voor de rest is het spannend en iggy trouwt vandaag!

gr kim

12. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Zo, ook ik heb mijn baby uitzet al weer uitgebreidt...

Heb 1 baby rompertje van Anouk
    en nu 2 slabbetjes van winnie de pooh...

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat iggy vandaag trouwt wist ik...

Waarom had onsukkie eigenlijk een spoedkeizersnee? Weet je dat?

Hahaha, ik liep in duinrell een paar denen tegen het lijf die met mijn droom kinderwagen liepen. Die vonden het zo leuk dat ik naar de kinderwagen vroeg... En ze hebben me het internet adres van de webshop gegeven. 250 euro voor mijn droomwagen :D

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ikke nieuwsgierig! :)

Vanmorgen eindelijk (;)) bij t kruidvat geweest!
    Opbrengst: badcape (niet nodig, maar vond m zooo leuk), 4 rompers, 1 slaapzak.
    Best ingehouden he? :)

15. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    tipp: heb je een link? kunnen we kijken...

Ik ga er zo weer vandoor. Moet om 13.45u weg om te gaan werken... dus tot morgen allen

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, Heel netjes wic...

Ik heb me ook keurig ingehouden vind ik zelf... Alleen 2 pakjes spuugdoekjes meegenomen... Vanmiddag nog even met mijn moeder erheen ;)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ Rinnie: Jemig.. 84 dagen.. maar inderdaad, het kan gebeuren.. wel erg vervelend zeg!

@ Mieke: dat geloof ik graag ja! Volgens mij blijft t altijd spannend ja.. Maar ga je, als je langere tijd bezig bent, niet eerder denken elke keer: het zal toch wel weer niet zo zijn?! (en dit is niet vervelend bedoel ofzo hoor, gewoon nieuwsgierigheid)
    Ohwja, zou zo de lijst ff opzoeken! hihi.. er moet iemand op blijven letten he?! Heeeeel helder van je ;)

@ Tipp: fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! jammer van zaterdag ja! Maargoed... Ook wel weer overleefd ;) toch?! hihi.. Is duinrel leuk? We willen er eigenlijk ook nog steeds naar toe, maar nog niet van gekomen... :(
    Verhaal van onsukkie heb ik ergens gelezen.. heb alleen geen idee meer waar en wanneer.. :oops: sorry!
    Wat gaaf dat je je droom kinderwagen bent tegengekomen! Welke is het?!

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    tot morgen anne!

19. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    dat van onsukkie staat volgens mij bij de mei mamma's. Ik weet het niet zeker, maar dacht het daar gelezen te hebben.

Groetjes

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    duinrell is leuk, alleen een beetje jammer dat er weinig dingen waren waar ik in kon. Het zelfde geldt voor het Tikibad.

Plaatje van de kinderwagen staat in mijn album. Het is een (in nederland volslagen onbekend) Deens merk. Wel handig dat door internet de wereld zo goed bereikbaar is. Ik had die wagens in al vaak in Denemarken zien rijden en toen hadden we het er al over, zo'n wagen moet het zijn... Ouderwets, degelijk, klassiek...

Deel Deze Pagina