Dan doe je voor de zekerheid toch even een testje morgen . Weet je zeker of je wel of niet in de achtbaan kunt. Als ik zwanger zou zijn zou ik in ieder geval niet in dingen gaan waar ik van hot naar her geschud word. En..........ik voorspel morgen wéér een ROZE dag. ( Moet je me wel een beetje helpen door te testen Lala, want anders sta ik voor aap )
agossie dais... Maar wel fijn dat alles goed gaat verder. Knuffel voor je meisje. Hoe is het met de andere kinders?
Niet komende maandag maar de maandag erop. 30 juni geloof ik. Nee, ik sta niet graag voor aap. Maar mocht het nou niet zo zijn dat Lala zwanger is, dan ben ik meer verdrietig voor haar dan voor mij hoor.
Met Jasper alles in orde hoor. Die ligt weer heerlijk in zijn bedje te slapen. Hij krijgt morgen weer prikjes. Is vorige keer heel erg goed gegaan. Hij lag 5 minuten na zijn prikjes te slapen in de kinderwagen.
Lekker hoor, welke centerparcs ga je ? Hahaha maar aapjes zijn zo lief Maar ik zou het inderdaad ook vedrietig zijn als lala niet positief zal testen. Ze heeft nu eindelijk na een jaar een echte kans gehad op een zwangerschap en ik hoop echt dat haar geduld goed beloond is.
Trusten Tipp! Ik zal de knuffel doorgeven aan Jasper. Ikdus, Ik ga naar de Huttenheugte. Erg mooi zwembad! En verder willen we een dagje een fietskar huren zodat we met Jasper een dagje kunnen fietsen.
Die ken ik niet Maar je zal er zeker gaan genieten, vind centerparcs ook altijd heel leuk vooral omdat zoveel te doen is en veel natuur. Dus Jasper zal het zeker naar zijn zin hebben