meiden ik ben er morgen weer niet he, moet weer werken, dus niet de hele dag jullie afvragen waar ik blijf (met mn positieve test ) ga echt pas donderdag bij de dokter laten testen zoals afgesproken dus vrijdag pas de uitslag en als die negatief is, jammer dan, maar dan proberen we gewoon weer verder voor een kindje in maart of april maranka wat een scheetje die jasper
Ja Idd. Het is zo'n scheetje! Stond ook op zijn geboortekaartje. Van allebei een beetje, wat ben ik toch een scheetje. Papa en mama zijn o zo blij. Want ik lijk toch het meest op......mij!
Jaaaa joepie, we hebben het appartementje waar ik op hoopte.. We hoeven lekker niet naast een discotheek te gaan wonen en hebben lekker een terrasje. Morgen mag mijn vriend het contract tekenen en overmorgen mag hij er in Ben zooooo blij! Ik hoef alleen nog maar brieven te tikken en wachten tot onze telefoons binnekomen en met de eerste volgend goedkope vlucht kan ik terug vliegen, yeaaaaah \/
Lieverds bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven... vanmorgen nog een test gedaan en nog steeds zwanger..hahaha! En zoals het er naar uit ziet idd 20 februari uitgerekend... ben benieuwd! 12 februari zijn Rich en ik 9 jaar samen, een mooier cadeau bestaat er niet! Ik wil het echt van de daken schreeuwen, maar eerst maar eventjes mee wachten. Ben zo bang dat fout gaat. De volgende stap is naar de huisarts he? Heb pas een nieuwe en ben daar nog nooit geweest. Dat wordt leuk voorstellen; ik ben danielle en ik ben zwanger! WHHHHAAAAAA!
goeiemorgen meisjes zometeen werken. fantastisch. ik moet er wel aan wennen hoor zoveel thuis zijn, nog twee en een helave week en dan ben ik twee maanden in ieder geval thuis. maar dan heb ik in ieder geval het babykamertje om in te richten gr kim
goedemorgen dames kom ook weer even kijken hier hoe is het ermee? ben nu aan het werk maar heb even zo geen zin.. na al het slechte slapen van de afgelopen tijd slaap ik nu enorm veel en kon ook vanochtend niet wakker worden. pfff.
Goedemorgen! Ik ben vandaag ook weer van de partij! Ja mooi katje is molly he. Ze heeft vanmorgen braaf haar pilletjes ingenomen en ze ziet er al wat beter uit, hoop dat dat zo blijft. daantje07, was jij het nou die het rond de vruchtbare dagen zo druk had en geen zin had te klussen wij hebben het 2x op dezelfde dag gedaan en dat was het. Je hoeft de huisarts alleen maar even te bellen hoor, tenzij je even kennis wilt maken omdat jullie elkaar nog niet ontmoet hebben. Zou het echt aan mijn banner liggen dat ik weinig in mijn onderschrift kwijt kan, want die van FF was ook niet heel groot? Maranka, wat een super foto van Jasper zeg, zo lief en vrolijk mannetje. En bijna lekker een midweekje weg. Kan me herinneren dat wij daar in mijn jeugd vaak geweest zijn. Oja, mannetje vindt W&P ook leuk, maar wil absoluut niet te veel commerciele poespas in de babykamer En we zijn er ook al overuit dat het lekker basic moet blijven. De muren zijn nu wit en er licht grijs tapijt, dat blijft zo. We willen er een strandthema aan geven.