o ja, dat is super roxy! dat was ook de bedoeling. En ik moet wel ongi worden tijdens de huwelijksreis denk ik (aangezien ik m'n cyclus niet weet ga ik maar uit van 5 weken) maar dat is pas de laatste 3 dagen en dat maakt ons weinig uit.. ben idd benieuwd hoe haar honeymoon is.. hoe lang ging ze weg?
@mieke, Dat je kat ineens zoveel energie kreeg, komt van de prednison. Dan zijn ze ineens weer als vanouds.
Dat weet ik niet Alexia! Maarreh, nu Joey van zijn allergie af is weet ik dat ik bij jou een taart kan bestellen! een strandthema is ook leuk Mieke, maar ik weet wel dat als de 2e een meisje is hier dan ik dan echt een meisjeskamer maak!
goede morgen meiden na een hele positieve nacht met dromen over positieve testen en mooie zwangerschappen.. had ik een negatieve ochtend... ik had een mat care test (6 dagen van te voren testen..)gekocht en na zo'n nacht kon hij niet meer mis gaan... helaas negatief... volgende maand beter!
Sniffy, ik heb geen idee wat de injectie was, maar dat zou kunnne. Ik ga vandaag nog even bellen, want toen liefje molly ophaalde was er zo'n chaos dat hij niet meer precies weet hoe en wat met de pillen etc. Rox, hahaha een echte meiden kamer, nou ik denk dat jullie 2e ook een jongen zal zijn hoor!
Rox, ik denk dat je te vroeg getest hebt, ondanks deze test. Het wil niet altijd zo zijn dat ie bij iedereen zo goed werkt.
Mieke, dat zou ik heel niet erg vinden. Maar zit nu met Babyboom Daantje (die hier ook pendelt op ZP) op MSN en die pendel zegt een meid!
Goede morgen dames! Rox: knuffel volgende maand beter Iedereen een fijne dag ik moet gaan werken. xxxx
@roxy: is goed hoor ik hoor het wel.. wel fijn trouwens dat hij ervanaf is @rox: balen, maar je zit nog niet op je NOD. Dus misschien gewoon te vroeg. @de dames die moeten werken: werkze
Rox, hihi nu alweer aan het pendelen? Tja is wel leuk een jongen en een meid natuurlijk. Uhm ik kan weer eens niet kiezen welke banner nou leuk is hahaha. Kwaaltje, besluiteloosheid.
Haha er is ook zoveel keus, maar ja veel hebben dezelfde en ik ben graag net even anders Ik heb trouwens een plaatje van een babykamer in mijn album gezet welke wij erg leuk vinden.