Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    dank je meid! lief van je!
    idd een lekker bol toetje! ;)

liefs rebbel

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Zo ben weer terug van het CB. Ze vonden Jasper een heerlijk tevreden jongetje. En daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens.
    Hij heeft maar een paar tellen gehuild om zijn prikjes en is bij thuiskomst meteen in zijn bedje in slaap gedommeld. Wat een stoere bink is het toch.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja maar die blijf ik ook nog steeds super vinden hoor!
    Ga zaterdag lekker neuzen en info mee naar huis nemen.

Jannegie, heel goed dat jullie dat doen.
    Zo voorkom je nog meer zieke beestjes en minder kleintjes.

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoho niet zo snel Rox. Gewoon over een dag of 6 weer testen en heel veel geduld kweken!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sniffy ik heb net nog even de assistente van de da aan de lijn gehad en ze vertelde me dat de injectie een vochtafdrijvend medicijn was.
    Nu heeft ze weer meer ruimte om normaal te ademen en 1 van de pilletjes is hier ook voor en het andere pilletje voor het hart.

Dank je Maranka!

6. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Leuk kamertje trouwens Mieke. Staat vast heel goed bij het grijze tapijt.

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    oja... het is bij mij nu zeker dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, jammer, maar ergens heb ik er ook wel een goed gevoel bij na alle toestanden! ze willen me na 2x ziekenhuisopname en alle controles in het ziekenhuis niet meer over doen naar de verloskundige. welke mama's zijn hier ook in het ziekenhuis bevallen?

liefs rebbel

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Rox, Daisy en Wicjuh zijn alledrie in het ziekenhuis bevallen.

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Nog één dagje en je zit alweer een weekje verder Rebbel. Hoe gaat het?

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Rebbel, wat is je echo leuk! Echt een karaktertje al.
    Ik heb toch wel zo´n vermoeden dat jouw beebje niet tot 40 weken wacht.... Maar het is hartstikke fijn dat je nu uit de gevarenzone bent. En dat je in het ziekenhuis gaat bevallen geeft een veilig gevoel. Hier doen ze altijd een ziekenhuisbevalling. Of je moet erop staan om thuis te willen bevallen.

Ik heb zojuist de vk gebeld. Volgende week donderdag komt ze bij mij langs. leuk hè!

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Leuk Jannegie! Weer een stapje verder.

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ja Maranka, gelukkig hoef ik me hier verder niet zo´n zorgen te maken over kinderopvang. Ze willen graag een kleintje erbij... Je kunt er al vanaf 6 uur ´s morgens terecht.

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Vanaf 6 uur. Dat is practisch. Hier pas vanaf 7. Terwijl ik zelf soms ook om 7 uur moet beginnen.
    Maar voorlopig kan Peter oppassen.

Ben even weg ga schapjes doen.

14. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

@ mieke lief kamertje meis echt heel leuk

@tipp leuk boxkleed. blauw (voorgevoeletje)

nou hier net een uur :confused: aan de telefoon gezeten met de dierentherapeute. zij zegt dus dat ze denkt dat die kleine iets moet hebben meegemaakt waardoor ze zo bang is geworden voor mensen. buiten waarschijnlijk want met ons is er niets gebeurt.
    nu vind zij ook inslapen wel erg definitief vooral omdat het nog zo'n jong katje is,. zij denkt dat er met therapie wel een hoop te doen is. alleen moet je dan wel voor haar een apart kamertje hebben zodat ze haar eigenn plekje heeft en je daar haar langzamerhand kan laten wennen weer aan mensen. door middel van lekkers die je dan in een spoor richting jezelf legt en dan zelf in een hoekje gaan zitten etc et etc.
    maar ja ik heb geen aparte kamer waar ze in kan zitten . drie slaapkamers zijn boven bezet en voordat de zolder is verbouwd zijn we ook weer een half jaar tot jaar verder. plus dat wij een kleintje krijgen dat helpt natuurlijk ook niet mee aan haar angst. nu gaat zij samen met haar collega's praten en eventueel op zoek naar een plekje voor mijn meissie met mensen die geen kids of zoiets hebben en die genoeg tijd en plek hebben om haar weer gelukkig te maken.
    ik vind het echt verschrikkelijk dat ze (als het lukt) wegmoet dan maar ik moet op dit moment aan haar denken en wil dolgraag dat ze weer gelukkig word en dat word ze bij mij niet achter de verwarming.

dus ik be erg opgelucht en tegelijkertij erg verdrietig omdat ze misschien wegmoet. maar ik hoop van harte dat het lukt en dat die kleine dan gelukkig word (dan maar bij iemand anders als het bij ons niet lukt)

bedankt meisjes voor al jullie woorden, heb er erg veel steun aan gehad en zonder dat jullie dit hadden gezegd had ik waarschijnlijk nog niets gedaan. dus bedankt voor dat steuntje in de rug, nu maar hopen dat ze voor mijn kleine poezekindje een goed huisje kunnnen vinden.

dikke knuffel kim

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @maranka: ja morgen al weer op de 33 weken! het gaat best goed, gister wel heel de dag het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar dat is vandaag weer minder! de harde buiken blijven, maar zijn te doen op moment! :D we wachten maar af!

@jannegie: ik denk zelf ook niet dat we de 40 weken gaan halen, maar dat is ook niet zo erg! als ik terug kijk hebben we al heel veel gewonnen, vanaf volgende week zou ons kindje mogen komen, we hadden ook de pech kunnen hebben dat het met 26 weken al was geboren! leuk hoor dat de vk langs komt! spannend! :D

@mik: ik begrijp dat het moeilijk is! maar heel goed vanje dat je op de eerste plaats aan het beestje denkt! :thumup: knuffel!

liefs rebbel

16. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    @rebbel.. ik hoop dat ik dat bij mij over een paar dagen ook kan zeggen! :D

@maranka..ik ben zo ongeduldig! :oops:

17. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    @sniffy.. ja dat klopt.. jij ook zie ik ;) dezelfde leeftijd..
    er zijn maar weinig roxies in dordt dus misschien kennen we elkaar wel :D ik kom oorspronkelijk uit sterrenburg

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel, goed hoor iedere dag is er weer eentje.
    En ook al mag het straks komen, laat het nog maar even lekker veilig bij jou in je buik zitten.

Kim, goed zeg! heel goed. En ze vinden vast een goed plekje voor haar.
    Er zijn veel mensen die heel erg veel van dieren houden.
    Het gaat helemaal goed komen meis! wees trots op jezelf, je doet het goed zo.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

MOI!
    in het UMC/WKZ. Ik had telkens dezelfde gezichten aan mijn bed, tot half 5. daarna werd de dienst overgenomen. maar dat boeide niet, want wist toen zo ongeveer al dat het een KS werd.

enneh, die verloskamers zijn niet zo koud en kil als je denkt Rebbeltje

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

@mik: dat is toch wel goed nieuws :) van je katje. Dat is tenminste nog niet helemaal definitief!

off topic: mijn vriend komt trouwens uit Castricum

Share This Page