Dat scheelt weer in de lange rondes zeg! Wic, kan me voorstellen. Hoe was je meisje toen je haar weer ophaalde. Hebben de juffen nog lovende woorden over haar gezegd
haaaai lady's, vandaag weer hard gewerkt tot zes uur. Daarna gelijk door om te sporten. Ben er nu nog moe van. @Rox (uit Dordt): op welke school heb je gezeten? Mannetje wil weer achter de laptop dus ik spreek jullie morgen weer. groetjes
Hihi, jaaaa. Alleen wil ze niet slapen overdag, in bed. ook daar niet... dat was niet zo lovend dus, hihihi Meiden, ik ga richting bed. Morgen weer vroeg dag! Weltrusten en tot morgen!
Hoort erbij Wic, deed Joey ook niet. echt nog ff de omschakeling meid.Vanzelf gaan ze over van hazeslaapjes naar echte slaapjes Mieke, ik moet morgen heel de dag werken. Als Lindsay een uitdlag heeft wil je me dan op de hoogte houden?
Ik, en tis me goed "bevallen". Bij een volgende wil ik weer naar het ziekenhuis. Op het moment dat me weeen begonnen wilde ik ineens graag naar het ziekenhuis. (Bevallingsverhaal staat bij de De bevalling, als je het nog niet gelezen had.)
goeiemorgen dames! veel te vroeg eigenlijk, maar ik ga dan nog maar wat strijken voor ik naar pardoes ga fijne 19de juni allemaal
goeiemoggel meisjes hier vandaag ff werken boodschapjes doen etc etc etc hetzelfde als alle andere dagen hihihihihihihih. ik hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben meisjes gr kim
goede morgen meiden voor mij een rustig dagje vandaag. vanmiddag pas werken.. ik ga zo lekker mijn grote vriend van 3 uit school halen en dan lekker kroelen! @sniffy ik heb op de beijenburg gezeten en titus brandsma. Groetjes
ja mieke, altijd aan het shoppen Al is het vaker kijken dan kopen Ik had een kortingsbon voor 20% die alleen gisteravond geldig was Ik ben nu een zwangerschaps-/voedingskussen (heerlijk geslapen vannacht dankzij dat ding), een wieglakentje, -dekentje en -hoeslakentje, kruik en kruikenzak rijker
Leuke dingen gekocht hoor Tipp. Ik gebruik het voedingskussen nog elke dag. Heel handig ding hoor. En zoals Daisy hem gebruikt, met hoes ligt ie ook heerlijk voor de baby. Wic, wat is Faylinn toch een heerlijk meisje. Daisy, prachtige foto op hyves. Zo lief dat duimpje in haar mond.
leuke dingen hoor Tipp. En handig goedemorgen allemaal. zit weer op m'n werk en het is rustig. Dus denk, kom hier maar rondkijken.. vriendlief is ziekjes en vind zichzelf erg zielig. Gisteravond dan. Hij is nu wel weer werken maar dat is meer eigenwijsheid volgens mij.. ik word er altijd zo moe van..
oh zo werkt het hier ook hoor... Hoezo ziek, gewoon werken om dan vervolgens 's avonds ineens heel erg zielig te zijn