ik heb ook een voedingskussen maar er zitten bolletjes in en hij is veel te gevuld. ik lig half in een spagaat als ik ermee in bed lig. dus ik moet hem nog steeds een beetje leger halen. echt nog nooit gebruikt. ik slaap wel steeds slechter hoor. kan gewoon mijnn draai niet vinden met mijn buik.zal blij zijn als die inhoud eruit is en ik gewoon weer op mijn buik kan slapen.. gr kim
inderdaad zwaar vermoeiend en irritant.. en dan (bij mij dan) de hele tijd sorrie zetten en met een zielige blik naar mij kijken omdat hij het l*llig vind voor mij dat ik zo'n saaie avond heb.. maar ik vind het allemaal best prima alleen hij is dan weer te aanwezig dat ik m'n dingen niet kan doen ... ach, gelukkig is hij niet vaak ziek hihi..
Pardoes.... komt die uit de Efteling? Tipp, goed geslaagd dus. Tja ik had ook een kortingssticker van de Bijenkorf voor gisteravond, maar had geen zin om weg te gaan. Ach komen nog veel meer van dat soort kansen. Alexia, hier ook hoor, beetje zielig zitten doen bij 1 snifje, hahaha. Oja Dais ga even kijken op je hyves, ben nieuwsgierig geworden. Edit: idd wat een snoepje zeg zoals er bij ligt en dat pakje van Hello Kitty! Ik voel nog steeds niks meiden. Is dat wel goed?
Ik heb op Anne de Vries, en 2 x op het Davinci College ( 1 x secretaresse opleiding en 1 x verzorgende opleiding) gezeten.
goedemorgen! @mieke: ik voelde deze keer ook niks meid! alleen wat moe... @wic: wat een leuke foto's! wat een heerlijk kind heb je toch! net zoals de andere mama's hier! @daisy: oke thanks! ik ga het zeker even lezen! vandaag 33 weken!!! jeeeeeej! liefs rebbel
Jeeeeeeeej Rebbel, ga zo door. Ja je wilt zo graag iets voelen he. Ben je ook niet misselijk geweest dan? Geen krampjes?
ohhh moet echt weer wat gaan doen. Zit nog steeds in mijn ochtendjas. En het is al bijna middag. Moet de was nog opvouwen en behang krabben. Misschien kan ik mijn kat op het behang zetten. oh ja ik heb ook nog niet ontbeten.
ik had voor mijn nod het gevoel ongi te worden, maar na mijn posi test geen klachten, alleen moe! dus het zegt niks meid! beetje hetzelfde als bij mij dus! wat zou het dan zijn een meisje of een jongen... liefs rebbel
Hihi nou liefje hoopt op een jongen, maar daar komt dan wel weer heel cliche achteraan... als het maar gezond is! Pffff normaal gesproken gaat de tijd zo snel, maar nu vind ik het echt zo traag gaan.
haha! nou dat is ook het belangrijkste toch! bij mij gingen de eerste 12 weken ook erg langzaam, en nu weer! ik ga ervandoor! over een half uurtje heb ik intake van de kraamzorg! liefs rebbel
Nog even weer spammen! Rebbel, joepie 33 weken! Mieke, is was ook niet misselijk hoor. Pas na de eerste echo en helemaal pas bij de eerste schopjes voelde ik me echt zwanger. Meiden, hebben jullie nog belang bij kortingsbonnen voor positiekleding bij MissEtam of Prenatal? Ik heb nog diverse kortingsbonnen. En ook nog een muziekmobiel in de aanbieding. Kijk maar even bij mijn advertentie bij het topic te koop aangeboden.
mieke ik had ook geen missselijkheid of zoiets hoor alleen erug moe moe moe. kon wel de hele tijd slapen. mannen die ziek zijn zijn de ergste. alsof de wereld vergaat. schat mag ik een kopje theeeeeeeeeeeeeeeeeeee. kan je een emmer pakken word een beetje misselijk. en als wij ziek zijn moeten wij gewoon stofzuigen etc. aaaaaaaaaaaargh. mannen . hihihihihi maar ze zijn ook wel erg lief he mijj man is nu drie dagen gestopt met roken, dus ben elke dag aan het zeggen hoe trots ik op hem ben,. en denk je dat hij tegen mij heeft gezegd hoe trots hij op me is? hihihihihihih nee ik ben zwanger dus moest gewoon stoppen en had ook een hele goede reden tuurlijk maar dat betekend niet dat het voor mij niet moeilijk was. acht joh gewoon vaak zeggen dat ze lief zijn en dat we trots op ze zijn en dan hebben wij de beste manne terw wereld/. gr kim
is niet erg hoor mieke dat je niks voelt. Sommige meiden hebben nergens last van. Joehoe rebbel, weer een weekje erbij! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk jochie maranka!
geen idee Maar al jullie kindjes zijn schitterend Ik heb dan echt zoiets van "ik moet nog zo lang wachten"
HahahaKim je omschrijft het allemaal precies goed! Maranka, lekker kereltje hoor zucht, zwijmel en nog meer! Kortingsbonnen zijn altijd aantrekkelijk om te hebben hihihihi. Maar vind het nog wat te vroeg voor positiekleding. En ik denk dat ik heel goed uit ga komen met veel kleding die ik nu draag. Muziekmobiel heb ik al