hihihihiih woezel en pip he? hihihihihihihi had ze al gekocht. ja he mieke beschrijf je man cursus, hihihiihihihih wat een &%&^%&weer trouwens regen regen regen maranka wat een droppie joh. en spam maar raak hoor. zometeen ga ik spammen hihii
Mieke en andere dames. kijk hier maar even voor de bonnen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=96374 (Bonnen) http://link.marktplaats.nl/174260402 (muziekmobiel beertjes) @ Kim, ja jij en de ander meiden moeten straks ook gaan spammen hoor. Heerlijk al die beebjes bekijken!
oh, kortingsbonnen prenatal positiemode zijn altijd handig En wat voor muziekje maakt die mobiel? (en ook niet onbelangrijk...wat wil je ervoor hebben?)
Oh hoor net dat (voetballer) boulahrouz zijn kindje door complicaties bij de bevalling is overleden. Vreselijk.
@mieke: ik had het ook gehoord! verschrikkelijk! @maranka: wat een heerlijk mannetje! ik heb net intake van de kraamzorg gehad! ze hadden me 49 uur toegezegd, maar door tekort van kraamhulpen in de zomer krijgen we minder, nu 44 uur. mocht er meer uur nodig zijn, dan kunnen ze het nog aanpassen. liefs rebbel
Ja erg he, zo triest, die voetbalt vast niet meer mee. Rebbel, ik vind 44 uur ook nog veel. Volgens mij kreeg mijn zus door het te kort maar 20 uur of zo. Heb er verder (nog) geen verstand van hoor.
rebbel wees blij. ik krijg wegens te kort aan kraamhulpen maar 24 uur ipv 49 uur. dus die 5 uurtjes van jou redt je wel toch? ik krijg maar de helft
Na het lezen van alle echo berichtjes bij de febr. mama's was ik in eens niet meer zo zeker of ik nou een echo bij de intake op 2 juli zou krijgen. Dus ik heb maar die telefoon gepakt en ben het gaan vragen. Nou die zat er dus mooi niet bij, dan hadden ze op 2 juli daarvoor een nieuwe afspraak gemaakt, nog verder weg dus. Ben ik even blij dat ik gebeld heb zeg. Want dan waren we mooi teleurgesteld geweest en we wilden juist de echo afwachten voor we het aan anderen gingen vertellen. Nu dus de echo op 1 juli, dag voor de intake! joehoe!
ik vind het ook alles mee vallen hoor, maar 5 uurtjes minder! de 1e 4 dagen krijg ik 7 á 7,5 uur, de 5e en 6e dag 5 uur en de 7e en 8e dag 3 uur! dus ben wel tevreden zo! @mik: das wel balen, voor jou zijn het heel wat uurtjes minder... liefs rebbel
Goedemiddag allemaal... Ook wij zijn voor de eerste ronde bezig.. had vandaag de laatste pil moeten slikken en lees zag op de site die advertentie dat je al 6 dagen eerder kan testen met die zwangerschapstest dus ik denk dat ik die straks maar ga bestellen haha Ik heb wel allemaal buikpijn (menstruatiepijn) sinds vorige week dus je zou zeggen dat het niks te maken zou hebben met een eventuele aankomende menstruatie maar wat zou het dan zijn he.. misschien in me lichaam wel in de war omdat ik ineens gestopt ben met de pil.. S'avonds vooral voel ik me duf en misselijk maar zou dat niet gewoon tussen we oren zitten? Dat klinkt misschien heel raar maar durf er gewoon niet aan te denken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn want ik wil die teleurstelling besparen.. Hebben jullie sit gevoel ook? Die buikpijn en rommelende maag. (had ik nooit last van).. Veel succes allemaal! xxx
Hij speelt het liedje "Wiegenlied"van Brahms. Kun je wel even opzoeken op Youtube. En hij staat voor 12,50 op MP maar hij mag wel voor een beetje minder weg hoor Tipp en Mieke, sturen jullie even je adres via PB, dan doe ik de bonnen op de bus. Allebei eentje, dan krijgen jullie geen ruzie .Hihi.
@sniffy ik heb ook op de da vinci gezeten oranjelaan op de kappersopleiding welke basis school heb je gehad? @litsa wij zijn ook met de 1e ronde bezig enheb die test gister gebruikt maar was neg. heb ook allerlei kwaaltjes maar ben ook bang dat ik het mezelf aanpraat (al is die grinttegel op mijn voorhoofd echt niet te missen!en daar had ik nooit last van) tijd zal het leren....
@ maranka wat een poepie! ben vanochtend bij mijn vriendin geweest en die heeft er 1 van 3 en 1 van 9 maanden. bij die van 9 maanden ben ik ook bij de bevalling geweest. als je dan zo'n humpie op je schoot heb en als hij zo lekker naar me lacht krijg ik steeds meer de kriebels!
hey lieve meiden, geen zin gehad om 20 pagina's door te lezen maar wilde wel even Daantje van harte feliciteren. gisteren eerste Z.O. gehad. het was echt een drama. mannetje had een monster om 7 uur omdat hij daarna meteen moest werken. toen ben ik meteen naar het ziekenhuis gereden. express binnen door omdat ik er anders nooit kom. ik was er netjes binnen het half uur wat ook moest. kom ik daar aan in Tiel, kon ik pas om 8 uur een sponskaartje laten maken! gloeiende! dus ik de situatie uitgelegd, kon ik door naar het lab. NIEMAND! pas om 8 uur. dus ik wachten om een ponskaartje te laten maken. omdat het niet voor mij was moest ik mij legatimeren, niet aan gedfacht en mannetjes sofinummer ook niet bij me. ik sprong bijna uit me vel! dus ik even vriendelijk gezegd dat ik alleen iets af moet leveren! ik uiteindelijk door naar het lab. lange rij voor mij. uiteindelijk aan de beurt geef ik het af en vraag hoe het de volgende keer anders kan omdat dit monster nu een uur oud is. nou dat kon niet want die mensen waren er pas om half 9. het zal wel om kwart voor 9 kunnen....hoe zo dom antwoord! ik heb het afgegeven en ben in de auto eerst een potje gaan janken. heel de ochtend zakelijk geweest maar op dat moment had ik het echt niet meer. totaal geen gevoel van wie dan ook. dat doet nog meer pijn dan de hele situatie. (jullie bedoel ik hier niet mee he maar dat begrijpen jullie hopelijk wel) dus vervolgens maar even een dagje heerlijk utrecht in geweest met mijn moeder en geshopt. dat lucht op hahaha. uitslag was er nog niet vanmorgen duis ik bel morgen even. verder: wisselwoningen weer aangebopden gekregen duie 1 augustus al leeg staan dus ideaal zo voor de vakantie. als het door gaat. de ene schijnt helemaal af te zijn dus later deze week even langs rijden. banen: ik ben deze week bezig met inschrijven bij uitzendbureau's, grafisch multimedia is geen optie tot op heden. Modellenwerk: ik heb de foto's binnen en ik ben toch trots! gisterten een heel mapje aan mijn moeder laten zien onder het mom van dat ze er eentje uit mocht kiezen. zij o die is leuk en die ook, o ik kan niet kiezen...ik zo: dan neem je ze allemaal maar hahaha was ik natuurlijk allang van plan. dat gezicht van haar hahaha. lag echt in een deuk! zaterdag modellenauditie bij het castingbureau dus dan kunnen we echt aan de slag. ben heel benieuwd. verder gaat het ebst goed met mij nu (even gisteren weggelaten) afstand nemen is lekker en de drukte zorgd ervoor dat ik even aan andere dingen denk en er helemaal niet mee bezig ben. jullie alle weer een dikke knuffel en houd mij op de hoogte he meiden