Ik heb op de Louise de Colignyschool gezeten, als basisschool. Mijn secretaresseopleiding heb ik ook op de Oranjelaan gedaan.
Is goed hoor Tipp. Steenbokje! Jeeetje wat een toestand gister. Maar verder zit je geloof ik wel lekker in je vel als ik het zo lees. Zou mooi zijn als die wisselwoning door kon gaan. EN.....natuurlijk willen wij ook wel wat foto's zien! ! !
Ik ga met Peter binnenkort bij mijn ouders behang krabben. mijn broertje is pas het huis uit en mijn moeder wil zijn kamer omtoveren tot een leuke logeerkamer. Maar mijn vader zit met zijn gezondheid, en dus hebben we maar aangeboden een handje te helpen.
Ha Steenbokje, fijn even een verslag van je te lezen. Wat een dombo's daar in het ziekenhuis zeg, stelletje Fijn dat je je weer wat beter voelt en gezellig op stap met moeders helpt altijd! KUS Ik heb vandaag het eerste shirtje voor de beep gekocht. Kon me niet inhouden, het was erg moeilijk hoor omdat je nog niet weet of het een meid of een jongen is. Dus het is unisex geworden in maatje 68. Heb voor vanavond een gegrild kippetje gehaald En bij de kaasboer even geinformeerd welke kazen ik wel en niet mag. Ben dol op (buitenlandse) KAAS En de eerste mk bij de feb. mama's is ook een feit Hoop dat het verder goed blijft gaan daar, want dan word je zo met dat gebeuren geconfronteerd, dat het bij jezelf natuurlijk ook kan gebeuren.
Stuur het alsjeblieft hier heen. Ondertussen zitten wij al 8 weken op regen te wachten. Komt er niks dan kan onze hele graanoogst mislukken . Ik kijk elke dag naar de voorspellingen en naar de lucht... [-o< @ steenbokje, hè bah, wat een ongevoeligheid daar in het ziekenhuis. En je hebt zelf ook nog geen ervaring op dat gebied. Tja, wie heeft dat nou wel? @ Mieke: Ik voel ook weinig van de zwangerschap hoor. Hoop dat ik straks snel mn beebje ga voelen, dat lijkt me geweldig.
Thanks... en kan best dat je niks voelt. Ik heb volgens mij een maand lopen onderbroek loeren destijds .
Ja leuk, maar eigenlijk durf ik gewoon nog niks te kopen, je weet maar nooit. En ik vind het kiezen ook heel moeilijk, zou nu al het geslacht willen weten
Dan was het vast niet helemaal gezond als dat gebeurt. Of ze hebben het niet tegen kunnen houden, zoals bij Rebbel. Die zat op de 26 weken dacht ik.