Maar t blijft leuk! Ook unisex-kleertjes kopen. Overigens heeft Faylinn naast roze, ook veel andere kleurtjes en stoere kleding; wij zijn niet zo van dat hele lieve/tuttige. Vind ik eerlijk gezegd ook niet altijd heel leuk staan Geef mij maar lekker stoer spul.
nee hoor.. ik ben toch niet zo van typisch jongens of meisjes dingen. Ik koop nu heel veel leuke neutrale dingen
Hier ook hoor. Hou ook van stoer en stoere kleuren. Shirtje wat ik heb gekocht is een soort polootje van jersey wat een beetje gekreukt is en is grijs/zwart gestreept.
hey meiden ben ik weer jullie krijgen de groeten van pardoes ja mieke die is vd efteling hahaha morgenochtend cursus vant werk daarna bloedafname, ben nog niet ongi nl, voel me wel alsof het er aankomt... rebbel feli met je 33 weken steenbokje nu duimen we voor een goede uitslag en fijn dat het verder goed met je gaat. kim jij bent de volgende hier of niet? kunnen we weer beginnen stalken
ik ben ook meer van stoer hoor... Zo hebben mijn ouders mij ook meer opgevoed altijd. Ik was echt geen meisjes meisje...
ik had 1 pop en daar had ik al snel de 'nagels' (lees: vingertoppen) afgeknipt, zo van 'met die lange nagels kan je niet bomen klimmen'
Rebbeltje, na 2 dagen kon ik haar wel de deur uit kijken! Bovendien, de uren na de bevalling van het ZH gaan er ook nog vanaf meissie
Valt wel mee. 8 dagen van 5 uur. En de eerste twee dagen vielen af. Dag 1 ziekenhuis, dag 2 later thuis (dus kreeg maar 1 uur op die dag.).
Hai meisjes, ik heb de folder van volgende week gezien...... ik zeg maar niets. Ja alleen dat hij zondag online staat en dat als Jannegie iets ziet mij even een pbtje moet sturen. XXX
Mijn moeder volgt het. Was laatste aflevering van dit seizoen. Slecht nieuws, het laatste seizoen(8 ) is nog in de maak.
ja precies, en de kans zit er idd wel in dat ik te vroeg ga bevallen en zo weinig kraamzorg over hou... we zullen wel zien! liefs rebbel
Hier totaal doorgeslagen... al het kleine spul is rose. (Niet alleen gekocht, ook gekregen). Vanaf mt 68 eindelijk ander kleur in de kast. Heb onlangs bij de HEMA baby skaterbroek gehaald... zwart... en stoer 8). Maar zal haar nooit als prinsesje kleden... dat vind ik echt niks [-X