gelukkig had ik nog een bak B&J in de vriezer De maxicosi cabriofix Harry, antraciet. Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden...
Hallo allemaal, tijdje niet geweest.. het bloeden is eindelijk gestopt hier.. Af en toe nog heel kleine druppeltjes. Hebben jullie enig idee hoeveel dagen na een vmk de zwangerschapstest negatief zou moeten zijn? Ik heb nog 1 test liggen en hoewel ik natuurlijk best weet dat het mis is gegaan wil ik het toch gewoon zien. Gewoon de zekerheid hebben... Verder alles goed hier?
De Harry is mooi Tipp! misz, zo'n test kan je misleiden. na een MK is het HCG nog een paar weken in je lichaam te vinden.
Misz, gaat het een beetje met je? Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Misschien dat Rebbel het weet?
fijn dat het bloeden gestopt is meid, maar een zw test kan nog een tijd positief zijn na een spontane mk... dus daar kan je het niet mee testen meid! krijg je geen echo voor controle dan? liefs rebbel
Misz, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het niet heel lang aanwezig zal zijn. Je was nog niet heel ver! je zat toch net na je nod? Je zou het kunnen proberen door een test te doen, dan weet je genoeg. Sterkte.
niet rox niet ik koop nooit wat voor die kleine. als ik zie wat mijn mede aug mama's hebben valt het bij mij reuze mee! ik wil het gewoon weten. hihihihihihihihihihihihihihihihihhihihiihih leuk tipp ik heb ook een grijs zwarte word ook minder snel vies dacht ik zo ik ga in mijn bedje tv kijken. gr kim
ok, ok. maar weet zo 123 niet wat t kost; Sokjes, Pyamatjes, Sokjes, Hydrofielluiers, slaapzakken, rompers en spuugdoeken in de kleuren grijs roze of blauw. babyslofjes in zilver en goud Luiertassen en kinderbestekje Zwemzitje met hang gedeelte voor de mama van Nijntje en een enkele zwemzit voor de baby alleen van Nijntje