Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mieke,
    Wie zijn wij om jou te vertellen dat het een harde keuze is? Jullie moeten doen wat goed lijkt. Vind het wel heel knap dat je de test laat doen, en evt een keuze kan maken mocht het nodig zijn.

ff stofzuigen!

2. Niet meer actief

Ik vind dat ook heel knap van je hoor Mieke, en vind het helemaal niet hard ofzo, als JIJ er goed bijvoelt is er niets hards aan, wij moeten je keuze gewoon respecteren ;)

Minnie, blij om te lezen dat het goed met jou en de kleine gaat ! En hoe is het met de papa, ook helemaal gewend aan het nieuwe leven?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wit op zwart zie je wel hoor ;). Verder ligt het aan de kleur van de vlekken. Vlekken zelf zijn meestal niet zwart.
    In het begin kunnen er twee dingen gebeuren. De baby geeft een mondje terug of spuugt. Wit/lichtgelig. Of de luier lekt door/spuiluier. Mosterdgeel.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het wel zeker, want jullie gaan er in juli naar toe :)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    aha, daisy is onze kleuren deskundige ;)

Joh mieke, wij gaan je niet vertellen wat hard is en wat neit. Het is jou keuzen en ik vin het een dappere keuze hoor...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Minnie, leuk dat je even langs wipt.... fotootje?
    Enne Anne en daantje07 zijn ook zwanger!

Weet je wat het is, we zijn beide nu 36, heel laat over kindjes gaan na denken en zoals jullie weten was die wens er bij mij in principe nooit.
    En als het kindje dan down heeft, dan zou ik dat heel moeilijk vinden.
    Maar ik ga er niet van uit dat dit ons overkomt hoor, de kans is heel klein en het zit iig niet in de familie.
    En sandor is hier eigenlijk meer de standvastige in en ik denk dat hij zeker dus die test wil laten doen.

Combitest is toch nekplooi en bloedonderzoek?

Mijn zus heeft het destijds ook gedaan en die was gewoon heel goed, dus nee hoor maak me daar geen zorgen over.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)

Hier is beide (nog) niet in maxicosi gebeurd. Spugen heb ik bij andere baby zien gebeuren. Hele fles kwam eruit.... :confused:.. en kindje zat in maxicosi.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

gister avond nog flink last van harde buiken gehad! :(
    maar vandaag gaat het weer beter gelukkig, ik verlies alleen heel veel helder slijm?
    vanmiddag gaan we bij het kdv kijken, is hier vlakbij dus kan ik met de rolstoel heen!

liefs rebbel

9. ProudMum

de bekleding kan gewoon in de machine hoor, 30 graden en niet centrifugeren! uithangen op de waslijn en klaar!

10. ProudMum

Rebbel, veel plezier en volg je gevoel!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ok, meer volledig: terug naar de noordkaap en noorwegen :D

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) Ja weet ik toch!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh? ;)

Pfff... ik moet die verhalen echt niet te vaak lezen *smelt* *droom* (ben toch best blij dat ik zo'n onvergetelijkke reis heb gehad :D )

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Das ok toevallig die hebben wij ook! haha mooi he ;)

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hij is echt super. Ben er erg blij mee :D

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heerlijk he! Ik ben er ook vanf sinds 1,5 week. Dat je weer normaal kan plassen is echt fijn. ;) maar het is natuurlijk wel een goed doel. Hoe lastig ik ht ook vond ik zou het zo weer doen.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh ja hoor, Ik zou het bij een evt. volgende zo weer doen... Maar ben wle blij dat het over is :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow dat heb ik jullie nog niet verteld zeker. Ik trouw in witte positie kleding (jurje) Want volgende jaar trouwen we voor de kerk en dan geven we ook pas het grote feest. Ik kan namelijk nu niet tot hee laat opblijven want dat is te vermoeiend en dan kan ik volgend jaar ook lekker een rosetje drinken ;) Volgende week doen we het klein met 20 man en daarna lekker bbqen en 'savonds gaan bart en ik naar Disneyland parijs!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ja ik ook ik sprong een gat in de lucht toen ze alles kwamen ophalen. Ik had de laatste maand echt geen zin meer! pffff soms sloeg ik stiekum over :oops:

@ All GOEDEMORGEN TROUWENS! :D

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Wendy, toch wel speciaal zo met een klein gezelschap.

Deel Deze Pagina