Ja zeker we hebben er ook echt heel veel zin in! en volgend jaar alles erop en eraan. Trouwauto, jurk feest, muziek alles is al geregeld voor 27 juni 2009!
hey meisjes nou de bruid zit in de limousine en is op weg voor de foto's nou vanmiddag naar de gemeentehuis tope. en vanavond feestje. daar moet ik wel een half uur eerder zijn om haar weer op te frissen. het is erug leuk geworden echt een mooi bruidje die begon te huilen (zonde make-up doe nou niet hielp niet hihihihhiihihi) gr kim
o ik denk dat ik ook wel ga janken dan ik ben echt enorm duf. ben een beetje ziekig (dank je vriendgeval ) maar ik moet enorm veel huiswerk maken en ben er gewoon te duf voor.. zwaar irritant. Heb nu net 3 pagina's gedaan en ik moet er nog 6 vandaag (ben al sinds 10 uur non-stop bezig)... schiet niet echt op... hoop dat jullie een beter dag hebben allemaal..
Beterschap Alexia. Kim veel plezier vanmiddag en vanavond. Ik ben ook duf hoor. Boodschappen zijn in huis en heb gelijk bij de snackbar maar weer eens 2x een magnum temptation meegenomen. Zit nu lekker aan een broodje. Mannetje heeft vanavond een bbq van een klant en ik heb voor mezelf een kant-en-klare pasta of maaltijdsalade meegenomen. Straks maar kijken waar ik trek in heb. Heb ook het blad Zwanger meegenomen, eens lekker zitten straks. Maar er moet ook nog gezogen worden, blegh! Wasje is bijna droog \/ het is nog steeds droog!
AAARGH, Joey werkt niet mee vandaag! Wilde voordat Mike thuis kwam alles lekker aan kant hebben zodat we konden bankhangen maar t zit er niet in... * Dweilen *strijken *koken * stoffen en poetsen *Studeren Ga maar een poging wagen XXX
Toch een dikke knuffel voor je hoor! En we gaan duimen dat je weer heel snel zwanger mag worden! Je hoort volgens mij overigens best wel vaak dat het in de eerste ronde na een vmk raak is. Hopenlijk voor jou ook!
Rox zet Joey in de doom... hoe heet die zitzak ook al weer. Dan kan hij kijken wat je doet! Misschien vindt ie het leuk. Esmee wil tegenwoordig ook even de stofzuigerstang vasthouden als mama aan het zuigen is, hahaha. Die wil straks natuurlijk haar eigen kleine speelgoed stofzuigertje. En mijn zus vertelde gister dat ze al zelf op het loopautootje stapt, maar soms met haar verkeerde been opstapt en dus achterstevoren zit. Dan zit ze heel dom te kijken omdat er geen stuurtje daar zit. En ons andere nichtje Liv kan nu los lopen, maar nog wel erg wankel.
Een hele eerlijke en moeilijke beslissing die alleen jullie kunnen nemen. En waar de belangrijkste maatstaf is dat je volledig achter je beslissing staat. En zo te horen is dat bij jullie het geval en is het een weloverwogen beslissing. Niet hard dus, maar eerlijk tegenover jullie zelf.
Dank je Maranka. Mannetje vindt minder moeilijk dan ik dat vind. En een ander zou het misschien zo over willen nemen. Maar wij zouden toch wel graag een 'gezond' kindje willen.
Ik kan me je beslissing wel goed voorstellen hoor. Het leven met een gehandicapt kindje is nu eenmaal heel zwaar. Met een kindje is het sowieso druk. Ikzelf heb jarenlang met gehandicapte kindjes gewerkt en werk nu met volwassen gehandicapten en de verhalen die ik soms van de ouders hoor zijn heel heftig. Maar ik zie natuurlijk ook de leuke en ontroerende momenten. Ik vond de beslissing om wel of niet te testen dan ook heel moeilijk. En heb uiteindelijk besloten om de testen niet te doen. Mochten wij een gehandicapt kindje hebben gekregen was het ook heel erg welkom en kon het zich denk ik geen betere papa en mama wensen. Want ik heb tenslotte ervaring genoeg. Ook al moet ik eerlijk bekennen dat ik ten eerste erg blij ben dat Jasper gewoon gezond is en ten tweede dat het toch anders is als het je werk is of dat je 24 uur per dag met het kindje te maken hebt.
Wendy klinkt als een super bruiloft hoor en volgend jaar lekker groots over doen met je kleine erbij Tipp, veel fiets plezier.. Telefoon is binnen, ik heb zoveel geluk dat het een vroegere buitenspeel vriendje van mij was die het kwam bezorgen, anders had ik dikke vette pech en de telefoons nog niet Mocht ik niet meer online komen dit weekend wil ik, alvast iedere zwangeren die op kappen succes wensen met het bevallen straks ! De meiden op de wachtbank zeggen dat ik voor jullie duim ook in Spanje ! De zwangere ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan ! En die op hun ei zitten wachten ik hoop en duim voor jullie dat het een super ei word die lekker bevrucht mag worden ! De meiden die bijna gaan trouwen, ik wens jullie een super mooie dag toe en ik hoop dat ik wat mooie fotos zal zien in jullie album.. En als laatste meiden die op vakantie gaan voor ik internet heb, ik wens jullie ook een echte mooie en fijne vakantie toe ! En de mama's geniet lekker van jullie kleintjes Heel veel knuffels en liefs van mij