buddynieuws is niet doorgekomen zie ik ben om 8 uur naar het ziekenhuis gegaan vom het stagneren van de ontsluiting, daar aan het infuus voor beter weeen, maar blek al vrij snel dat de navelstreng aan het uitzakken was en moes op handen en knieen op het bed terwijk de gyn keihard met haar vingers in mn doos duwde om de kleine omhoog te duwen (terug dus) anders viel de hartslag weg. in die houding ook de gang door voor een spoedkeizersnee, erg heftig, algehele narcose en om 22:01 is Louise Adriana Maria geboren, helemaal in orde gelukkig. ikzelf werd pas tegen 11en waker en pas kwart over 11 mn meisje kunnen zien. nu liggen Louise, manlief en ik na lang wachten op een normale kamer (we moesten uren op de uitslapkamer blijven ivm kamertekort). louise ligt te mopperen maar wij willen even slapen dus laten haar maar even begaan moet alleen nog even bellen voor nieuwe pijnstiling ivm de keizersnee wond. louise is trouwens 3440 gram en 48cm echt een pracht van een meisje, helaas moet ik wel een dag of 4 in het ziekenhuis blijven morgen oid mer nieuws, maar geen glansbevalling dus dit was het verhaal van onsukkie @ wic hihihihihi mijn kinderwagen was 900 euro @tipp mooie wagen meis
Dus mijn capes hoef je niet meer . Ik had nog niet verteld wat ik had gescoord. 2 paar babyslofjes 2 slaapzakjes 2 pyama's Valt ook mee....
Nou daar hoef ik hier niet mee aan te komen hoor! Oh oh meiden, hahahaha ik vind het zo grappig zoals jullie bezig zijn met al die Pooh spulletjes.
Euh... jawel hoor, ik ben gek op badcapes hahahahaha Oh.. pyama's ... heb ik niet staan opletten daar? Hihi.. nou ja, de week is nog niet voorbij Had vandaag wel weer een baal van t kruidvat (jaja, het houdt niet op), eigenlijk nog steeds. Die dvd-box die lieve Rox voor me geregeld heeft... is niet op de goede wijze compleet. Zit 1 verkeerde dvd in. Grrrrrrrrr En toch blijven gaan he, naar t kruidvat.
hihihihih met ze'n alles pooh spulletjes kopen! die kruidvat word nog rijk van ons forum hihihihihi. ik zie het ook bij de juli mama's en de augustus mama's hihihiihih iedereen rent naar de kruidvat. @mieke mijn man wilde juist die! de bugaboo en niet tweedehands . een echte merkslet is mjn man. hahahahahahahhahah . hij had ze allemaal geprobeerd en deze was het beste. hij zat zelfs de vering etc te testen hihiihih
Ach ja zo is het maar net. En waarschijnlijk nemen jullie nog meer kindjes dus gaat ie nog wel even mee. Maar mijn mannetje is ook wel van degelijk en goed maar 900 voor een kinderwagen gaat hem denk ik wel boven zijn pet, weet het wel zeker. Ik weet ook al dat we hem van mijn oma krijgen, mijn zus heeft hem ook gekregen. Maar dan nog....
Ja he? Wel raar hoor, want zo'n ding zit dichtgesealed int plastic. Rare productiefout dus. Maar wel irri, want ik ging ervoor zitten, nieuwe dvd in de speler.. huh, dit ken ik al ... is het dvd3 van seizoen 1 ipv 2. Grrrrr. Manlief zei ook al toen ik t smste: kunnen ze wel iets daar bij het Kruidvat ? hihihihihi (SORRY ROX!) Volgens mij moeten ze mij gewoon elke keer hebben.
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh wic . zielig nou moet je nog langer wachten tot je je dvd kan zien! ik ga mijn mama knippen meisjes doei gr kim