Minnie, wat een mooie buikfoto in je album, is die toen door de fotograaf genomen. Kan me herinneren dat je dat ging doen (of was dat iemand anders)?
Jep, hier ook kraamtranen. Maar er was wel een aanleiding voor nodig. Ach, ze horen erbij he? Heb je een fotootje van jullie beeb? (of heb ik die al gemist )
Ik zag trouwfoto's van Iggy op haar hyves, voor de nieuwsgierigen onder ons Wic/Minnie, kraamtranen, ik kan hier ook wel een traantje laten dat ik zwanger mag zijn hoor. Ookal merk ik nog niet veel, voel me toch heel gelukkig en gezegend op dit moment. Zo gezegend dat ik maar weer even ga plassen in het kannetje
Leuke site voor als je nog een geboortekaartje zoekt. Of iets anders leuks, een bord buiten of een slinger met de naam van de baby etc. www.hipdesign.nl
joh mieke, ik kan op het moment dankzij mijn hormonen hele dagen huilen Dus bereid je maar voor Ik had al even gespiekt. Leuke foto's
Slaap lekker Tipp en vast een fijn weekend. Nu ik zwanger ben, kijk ik heel anders naar mijn mannetje. Ik voel weer een soort van vlinders in mijn buik en er bloeit een ander soort van liefde op. Morgen lekker met mams naar kidsfactory! Zondag naar mijn zus, zie ik Esmeetje weer. De mannen gaan de vijver dicht gooien.
Yep! ! ! Is ook niet niks hoor bevallen, korte gebroken nachten, geven van bv( als je dat doet tenminste), en laten we pijnlijke hechtingen ook niet vergeten en je hele leven op de kop. Dan mag je toch ook af en toe even huilen om het een beetje te verwerken. Een huilbui kan zo lekker opluchten.
Ik ga koffer inpakken beetje, en ook slapen ! Pfff moet zondag gewoon helemaal in mijn ééntje lopen naar het station met een zware koffer ik voel me nu echt zielig
Dank je wel Daisy en de andere meiden Doen jullie wel rustig aan allemaal? Geen rare fratsen .. En ik weet natuurlijk niet wanneer ik precies internet heb, maar besluiten jullie die K&S dag toch eerder te houden, wens ik jullie heeeel veel plezier ! Owja Rox, nog steeds zelfde nummer Knuffelsss
Goeiemorgen! Pfff dacht ik weer als een roosje te slapen, NOT! Tig keer wakker geweest en ook nog eens heel vroeg. Ben er van ellende maar uit gegaan. Ga ik zo maar lekker douchen en haartjes wassen.