mevrouw heeft net ff een fles bv van 200 cc naar achter gekegelt Dat ben ik niet gewend van dr.... maar gister had ze eigenlijk te weinig op, zal er wel mee te maken hebben gok ik.
Tja, ik ben op zich niet zo'n uitslaper, dus kan dat wel hebben denk ik? Mannetje is de uitslaper en de avond mens en ik ochtend mens. Dus dat is al geregeld vwb de avond voeding, hihihi.
Oh Lindsay Je had het zelf al gevoed, wat ontzettend jammer zeg. Ik weet zeker dat het snel gaat lukken hoor! Digi knuffel van mij.
toch de eerste keer dat ik er traantjes om heb gelaten nu. straks zal het wel beter gaan. laat dan in ieder geval nederland winnen vanavond... en dan gaan we volgende ronde (als die komt, ben nog niet ongi) voor een maartbaby
Tja toch weer een iets langere cyclus dan de vorige! Tenminste langere LF dan, want je weet je ei dag. Mag best hoor even een traantje laten. En ja laat NL maar winnen Treur niet te lang meid. x
ik zal zeker niet te lang treuren mieke, dat zit ook niet in mijn aard. ik vind van mezelf dat ik het redelijk goed doe ook al ben ik een jaar bezig we zullen wel zien wanneer het voor ons komt. al met al mogen we niet klagen, want we hebben op dit topic al veel roze bij gekregen deze maand!
Goedemorgen allemaal, @Lindsay: dikke knuffel en we gaan volgende maand samen voor roze. Gisteren naar een voetenparty geweest, was erg gezellig. Natuurlijk ook weer geld uitgegeven, maar ik heb wel zachte voetjes.
Even een berichtje van mijn kant! Ik ben erg moe, moet 's middags echt even slapen. Verder veel misselijk en steekjes en spanning op m'n buik. Ik vergeet ook aardig wat dingen! Maar verder gaat het goed hoor! Donderdagavond aan m'n ouders verteld. We gaan met z'n 4-en over 3 weken naar Ibiza. Ik had een boekje gehaald bij de bieb. Tussen de bladzijden van het plaatsje waar we heen gaan had ik een blaadje gedaan. Daarop stond een foto van de test en daaronder de tekst 'Ja jullie zien het goed! Rond 20 Februari worden jullie voor de 2de keer opa en oma!'. M'n moeder was helemaal in tranen en m'n vader was ook super blij! Gisteravond uit eten geweest met vriendje, broertje van vriendje, aanstaande schoonmoeder, en een vroegere vriendin en dochter. Het was erg gezellig. Maar rond 9uur kon ik m'n ogen bijna niet meer open houden. Ik werd ook echt helemaal gek van het gerook (ze rookten allemaal, behalve ik). Ik ben elke keer naar buiten gelopen. Ik wilde het uitschreeuwen; stop met dat gepaf! Ik ben ZWANGER! Maar vriendje wil het nog liever stil houden voor zijn familie. Een paar collega's en baas weten het. Ik heb al een leuk kaartje gekregen, Roze (!) baby-sokjes en witte baby-sokjes! So cute! Nou dit was het weer!
Dat is zo! Normaal vind ik het nooit erg, maar nu wel! Vanavond verjaardag... als daar ook gerookt wordt, ben ik snel weg!
hier hetzelfde gisteren hoor. op de bruiloft geweest. en jeetje ik had keelpijn. ben ook om half twaalf al naar huis gegaan. kon met mijn keel niet verder. heb ook erg slecht geslapen. alsof ik glas had gegeten. gr kim