goede morgen dames nou dat was weer aardig wat leesvoer... @ rox we konden er idd niet omheen .. leuk dat joey is gedraaid! altijd leuk weer veranderingen! @kim die rotsluiers ook altijd.. vind t altijd een gedoe om ze goed vast te maken. @sniffy heerlijk hee die oriflame! @all heerlijk over een week nergens meer roken!!!! had gisterochtend heel de ochtend het gevoel ongi te worden maar er is nog niks gebeurd.. groetjes[/b]
meid ontzettend jammer! ik denk dat ik het ook word 1 deze dagen dus dan gaan we er met zn 3en voor!(ook met sniffy)
Nou hier een beetje een luie ochtend. Achter de pc en af en toe een wasje doen. Vanmiddag moet ik gaan werken.
Vriendje is met z'n vader de kozijnen aan de voorkant aan het opknappen. Vroeg of ik ergens mee kan helpen; wil hij echt niet hebben. Ik moet rustig aan doen! Prima hoor! Zo even stofzuigen, ben met de was bezig en dan lekker wat nieuwe sieraadjes maken! Jahoe!
Goede morgen meiden! @ Daantje wat een leuke manier van vertellen tegen je ouders! @ sniffy werk ze vanmiddag meid pff balen he? @Rox spannend rox @ all ben weer weg hebben heel veel te doen vandaag ga nu eerst even in de tuin werken.
Ja vond ik ook! beetje creatief denken! Vriendje houdt daar nooit zo van, maar vond het uiteindelijk toch wel grappig! Nu nog over een paar weken een maniertje verzinnen voor zijn ouders en stief ouders.... die worden voor het eerst opa en oma, dus dat moet wel speciaal worden vind ik!
Ik kreeg een tip van een vriendin! Ze zegt dat je pas na 12 weken een echo krijgt. Maar als je niet weet wanneer je ongesteld was, mag je eerder een echo doen! Dus dan toch maar van niets weten?
@wendy: ik had eerst een dienst van 14.15u tot 22.45u. Maar ik heb kunnen ruilen en werk nu van 15.15u tot 18.00u. Moet over 3 weken dan weer 4 uurtjes terug werken voor een collega.
goeiemorgen meiden. Ik heb zo vreselijk slecht geslapen. Eerst belandde in midden in de nacht op de badkamervloer om vervolgens ruim een half uur een onbedaarlijke huilbui te hebben Thomas is de hele dag weg (wedstrijd op de bosbaan mieke ), dus mijn moeder is er gezellig. Zo boodschappen doen...
geen idee, ik voelde me niet zo lekker, dus ging even douchen. Toen ik onder de douche vandaan kwam had ik honger en werd ik ineens heel erg duizelig. Het volgende dat ik weet is dat thomas me stom verbaasd stond aan te kijken
ja zuster (nee zuster ) Ik ga trouwens best vaak 's nachts douchen als ik me niet lekker voel... Maar goed uiteindelijk heeft thomas wat te eten voor me gehaald en voelde ik me weer beter...