hoi allemaal, gisteren voelde ik me niet echt lekker dus heb een dagje in bed gelegen en geslapen en voel me nu alweer een stuk beter. Verder had ik gisteren een half uur/uur na het klussen krampen in m'n buik, hebben niks raars gedan maar het lijkt me wel erg vroeg voor m'n ovulatie dus ben een beetje benieuwd.. ik ga maar nergens vanuit want het zou wel enorm veel toeval zijn... .. denk eigenlijk dat hij pas volgende week komt.. naja, we zien wel verder alles goed met jullie allemaal? ik ga weer leren
dan krijg je wel een inwendige echo he? en als ze het goed kunnen meten heb je kans dat ze de echo van 12 weken over laten gaan. hihihihihih dus.................... rox ja die rotsluiers. maar hij was blijven zitten met windkracht .. op het strand dus. maar toen bracht haar vader haar naar voren en trok hem er zo uit. en met de sluier trok hij ook de schuifspeldjes eronder los. en doe hem dan maar ff snel weer in . NOT hhihiih maar na het eten ben ik weer heen geweest en hem goed gedaan en hij heeft de feestavond goed gezeten. gr kim
Ohh wat ontzettend jammer. En ik had nog wel zo'n goed voorgevoel. Knuffel meid en met volle moed door naar de volgende ronde!
Tipp, een beetje rustig aan hoor 's nachts. Doe overdag ook maar rusitg aan. Geen valpartijen meer! En voordat je gaat douchen midden in de nacht maak je Thomas maar even wakker. Kan hij je in de gaten houden. (doet ie geloof ik wel goed!) Zo.... ik heb gesproken!
@ daantje: Idd, waarschijnlijk wordt die vervroegd; dat is namelijk sowieso de termijnecho. Ik zou proberen een beetje geduld uit te oefenen; dan krijg je een uitwendige, heeft je beebje meer de vorm van een beebje en zie je het hartje kloppen ( en horen waarschijnlijk ook!).
hoi meiden! @tip: doe je wel voorzichtig meid! @daantje: leuke manier van vertellen idd! verder niet veel bijgelezen, ik ga ook weer plat want heb vandaag erg veel last van harde buiken en verlies veel slijm, maar dat laatste zal er wel bijhoren denk ik! volgens pendel zou ik vandaag gaan bevallen, maar dat doen we nog maar niet! liefs rebbel
ja mama('s) (to be), ik zal voorzichtiger zijn Ik zou nu niet meer anders durven En idd maranka, thomas past erg goed op me... Was ook niet zo te spreken over mijn actie van vannacht. Maar ik vond het zo sneu om hem wakker te maken, hij moest om 6:00 op...
ja mam hihihi, ik geloof dat ik bij een volgende domme actie nog harder van jullie op mijn donder krijg? Ik zal het maandag ook even braaf aan de vk melden... Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat flauwvallen niks vreemds is voor mij. Maar met mijn bloeddruk is steeds niks mis...