Een oud-collega van mij. Die heeft wielrennen als hobby samen met haar man. Dus het was voor haar ideaal dat de "pasgeboren" baby op die manier achterop kon. Want ja, wielrennen met een fietskar ....
@ tipp oh ja NESTELDRANG kan erover meepraten. alles moet mooi en af zijn voor dat die kleine er is. heb vandaag zelfs voegenfris gehaald voor de badkamer etc etc ooooooooooohhh en kan zelf bijna niets, hihihihihihihihih dus mijn man blijft werken voor kimmie! @mieke wow mooi kamertje hoor. en dat lichtblauw kan voor allebei vind ik is niet echt overheersend is juist een beetje verweerd blauw. zoals ik al zei trouwens mijn kinderwagen was 900 euro dus ik vind 680 best te rechtvaardigen. maar ik zou wel even er bij stil staan hoeveel kids je wilt etc. ga je hem langdurig gebruiken of doe je veel op de fiets, want dan ga je op een gegeven moment toch een lichtgewicht buggy kopen ipv de kinderwagen. ikzelf ga wel alles lopend doen want in castricum is alles te belopen. en wij willlen zeker drie kids. dus wij hebben een hele dure maar dat is dan wel te rechtvaardigen. @daisy wat is het toch een scheetje he die samantha. op die banner om op te vreten. gr kim @
Tja eerst maar even eentje hoor! dan zien we wel verder. Maar goed goed verkopen op mp is later ook weer een optie. Nu ga ik weer.. over en sluiten
Dat ken ik kimmie. Ik zie thomas ook al voor me heen en weer rennen. Ik heb al allemaal plannen. In sept. ga ik een tapijtreiniger huren voor de woonkamer, mijn moeder en thomas zijn al ingeschakeld om de badkamer op te frissen etc
mijn man heeft vandaag de trap naar boven bekleed met laminaat erug mooi geworden. dus nu moet hij boven in de gang nog laminaat leggen en plinten doen in de huiskamer. en dan moet ik weer schilderen. maar dat kan zitttend dus dat ga ik wel ff doen hoor! ik doe zoveel als ik kan alleen voel ik pas dat ik teveel heb gedaan als het te laat is . dus moet me wel aanpassen he? gr kim
oh meid hou op schei uit. Ik kreeg er vannacht spontaan een paniekaanval van De babykamer was thomas zijn oude kantoor en rommelhok. Het staat er barstensvol met oude computerspullen. Dat moet er nog allemaal uit. Dan moet het nog geschilderd, ik wil een muurschildering maken, er moet een behangrand op, er moeten nieuwe gordijnen en nieuw tapijt in. De badkamerverbouwing stellen we uit tot volgend jaar. De aannemer kon niet garanderen dat het voor de bevalling af was. Die stress wilde ik absoluut niet...
ìk hoop het maranka Oh ja kim, en in de babykamer moeten ook nog wat stopcontacten verplaatst... Zucht...