Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wild guess :D

2. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hallo

Onsukkie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! idd veel jongens geboren zeg!

Hier gaat alles prima, heb inmiddels verlof en vind het heerlijk!
    ik hou erg veel vocht vast en zie er niet zo heel charmant meer uit, maargoed.
    Verder weinig te klagen.
    Hoe is het hier verder?

gr mayo

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat ken ik.
    Ik stond er ooit om te chippen... lang lang geleden toen er nog een chipper en chipknip bestond. En ik wilde dus chippen. Ik had voldoende saldo op mijn chipper, maar het apparaat bij de kv was dus kapot. Zegt de cassiere doodleuk dat mijn saldo niet toereikend is. Ik helemaal verbaasd, want als dat zo zou zijn, dan zou dat toch echt niet op haar scherm komen te staan ivm privacy. Ik besloot dan maar te pinnen, maar ook dat weigerde het apparaat. Na een beetje doorvragen wordt ze onbeleefd, begint te roepen dat ik maar los geld mee had moeten hebben, en dat ik pech heb. Ik werd zo kwaad dat ik eiste de manager te spreken. (Ik weet niet waar dat vandaan kwam hoor...:oops:). Dus ik mocht naar achteren, en daar kwam de manager. En ik geef aan dat ik onbeleefd behandeld ben, en waarom ze niet een briefje ophangen dat dat ding kapot is. Wat denk je dat ze zeiden. Ja, klopt, er waren vandaag meer mensen bij wie hij het niet deed. Maar voor die ene van de tien bij wie hij het wel doet, gaat we geen briefje ophangen. Ik nog kwader. Deed het ding het dus bij 9 van de 10 niet. Maar goed, ik moest maar op sjodemieteren, en toen gooide de manager de deur voor mijn neus dicht. Nu moet ik zeggen, dat ik ondanks mijn woede, erg beleefd gebleven was. Hetgeen ik nodig had, heb ik uiteindelijk bij de ETOS wel kunnen pinnen... :rolleyes:.
    En thuis meteen email adres gezocht en een klacht ingediend tegen de manager en het filiaal. Nooit gedacht er wat van te horen. Nou twee weken later kreeg ik van de grote baas excuses, en de bevestiging dat er meerdere klachten over het filiaal binnen waren gekomen. De manager was inmiddels ontslagen, en het complete team zou worden vervangen. nou dat bleek, want toen ik daarna weer langs het filiaal kwam was hij zelfs gesloten. Mijn nichtje die een vriendin kende die er werkte vertelde dat er zo veel klachten waren gekomen, dat de plug was getrokken.

Gelukkig was het alleen maar dat filiaal. Ben verder gek op de Kruidvat en de leuke koopjes.... :p.

@ Badcape:... Ja, ze zijn wel erg leuk he, die dingen. Als ik weer in een KV sta... neem ik misschien toch mee. En ja, er zijn ook pyjama's. Vallen lekker ruim. Samantha kan van sommige winkels maat 62/68 aan. Maar die van KV zijn "huge" :).

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nu ook rennen naar de Zeeman. Ook daar Pooh-flesjes, badthermometers, bijtringen, fleesenborstels te koop :D.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks... 8)

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Enne, jij ook Wic. O:)

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wat zijn ze leuk he... :)

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb dat hoedje ook. Was op zoek naar roze hoedje, maar vond de vorige keer alleen blauw. Vandaag dus wel roze... dacht al.. komt me bekend voor... :oops:

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En nou ga ik verder lezen......

:oops:

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn score bij het kruidvat vandaag:

- 2 pakjes rompertjes
    - 2 pakjes spuugdoekjes
    - 1 speeldeken

:D Eigenlijk wil ik ook nog een badcape en slabbetjes :D

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih tipp gaat los! koop maar lekker hoor in het grijs zijn ze hardstikke leuk en kan voor allebei de geslachten!

meisjes
    hoelang hebben de kids welke maat?
    mt 50 ..........................
    mt56 .............................
    mt 62 ..........................
    etc etc etc

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb het ook in het grijs gekocht. Ik vond ze echt zo leuk :D

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

hou op met wat jullie gaan kopen of gekocht hebben of willen kopen... anders kan ik me niet inhouden :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Daisy wat een verhaal, wel goed van je dat je schriftelijk een klacht hebt ingediend zeg.
    Pfffff wat denk ze wel niet.
    Vind bij sommige winkels sowieso de service tegenwoordig ver te zoeken vergeleken met een paar jaar geleden.

Hahaha Die Alexia, gelukkig kan ik me nog redelijk inhouden, wacht toch echt eerst tot het raak is, dan ga ik wel los vermoed ik.
    Heb wel wat liggen maar dat is van Woezel & Pip, ook erg leuk.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb nog niet het gevoel dat het gaat beginnen hoor, maar ja dat wil niks zeggen ze kunnen er ineens zijn die weeen haha ik heb wel regelmatig last van harde buiken en wat ongiekrampen

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Verschilt per winkel :rolleyes:.
    HEMA:
    0-1 mnd 50/56
    1-2 mnd 62
    2-4 mnd 68
    4-8 mnd 74
    8-12 mnd 80

Maar de H&M zegt weer:
    0-1 mnd 50
    1-2 mnd 56
    2-4 mnd 62
    4-6 mnd 68
    6-9 mnd 74
    9-12 mnd 80

En ga zo maar door... :rolleyes:

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Dat verschilt echt per beebje.
    Faylinn was niet heel groot (3310 gr, 47 cm) en kon met gemak 50 aan. Kheb tot een week, anderhalve week terug rompers maat 50/56 gebruikt van t kruidvat voor dr. Nu past ze 56 goed, af en toe een 50 nog maar das dan van Hans textiel, dat valt blijkbaar groot. (volgens mij is dit wel een uitzondering trouwens, de meeste beebjes van het maartmama's topic zitten al in 56 / 62 nu).
    Ik was heel bang 50 niet nodig te hebben, als je een grote beeb hebt, sla je die maat namelijk gewoon over. ;)
    Ohja, 62 past ze net niet, hihi. Broekjes echt te groot en shirtjes moet ik de mouwen omslaan.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Het begint ook onverwachts kan ik uit ervaring zeggen :). Toen ik mijn eerste echte wee kreeg dacht ik nog, hmm... deze's heftiger... maar zal wel niks zijn :).
    (Na twee weken van voorweeen :rolleyes:)

Heb ik eigenlijk ooit een bevallingsverhaal gepost? Nee he :oops:?.

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Faylinn past zo te zien beter in het rijtje van H & M :D

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nee ik heb je bevallingsverhaal nog nooit gelezen!

Kan ik die beter nu lezen of na mn bevalling haha ( geintje)

Deel Deze Pagina