ben ik weer. net wat afleiding gehad, heb voor zus en schoonbroer gekookt, was gezellig. zij gaan nu voetbal kijken in een café, maar ik heb een bijgeloof dat ik thuis op de bank alleen moet kijken omdat ze anders verliezen hahaha mieke bekaf zie ik, wel leuk zo een dagje shoppen en babyspulletjes kijken! rox nog een paar berichtjes meid
hihihihihih tipp. zooooooooooooooooooooooo herkenbaar. ik ga de badkamer nu ook alleen maar een beetje netjes maken ipv verbouwen. dat komt later wel weer hoor. die kleine ziet dat toch niet. zometeen in mijn eentej voetbal kijken. manlief is naar een vriend en ik was ook uitgenodigd maar heb zoveel pijn in mijn bekken dat dat me niet verstandig leek
ja daarom... Ik heb net nog even in je album zitten kijken. Wat een heerlijk jochie is het toch... En wat gaat het hard!
Dank wijffie! Tipp, ja het gaat echt hard! en o wat heb ik gehuild gister toen meneer draaide. de tijd vliegt en heb zo het gevoel dat ik de helft mis
hihihihih 10000 berichten wat een kletskous hahahahahahha he mama's ff vraagje. ik heb in een keer veel donkerdere urine vooral 's ochtends dan lijkt het wel bruin. is dit normaal? was aan het googlen en toen kwam ik op sites voor eclampsie?
ja om 22.00 pas! Kim, durf het niet te zeggen. Voel je je goed en heb je geen raar gevoel bij je lever of knallende koppijn en dat je sterretjes ziet?
nee alleen af en toe hele erge steken helemaal onderin bij mijn doos. maar die had ik al een tijdje. dacht dat dat van het indalen kwam. en voor de rest ook geen last met plassen ofzo?
Steken zijn indalen, als je last hebt met plassen kan het een blaasontsteking zijn. Even een unrinepotje kopen bij kruidvat maandag (je moet er toch heen) en naar de Ha assistent brengen!