ja doe ik. je kan niet voorzichtig genoeg zijn als je zwanger bent, want las ook wel eens ergens dat een blaasontsteking vroeggeboortes kan opwekken en die kleine moet nog even blijven bij mama. ooooooooooooooooohhh mijn borsten jeuken en beginnen af en toe een beetje gelig te geven. niet vloeibaar maar een beetje joghurtachtig.! hihihihihihihi wat een dinge he als je zwanger bent
ga ik doen. ff na laten kijken en dan vraag ik of ze controleren op blaasontsteking en eiwitten nakijken.
Ligt eraan wie je spreekt. Ik had vrij vroeg natte plekken in mijn bed van mijn borsten. En mijn collega zei juist nu al? Moet je niet naar de dokter daarmee? .
hhihihihihiihihihihih mensen moet je laten lullen heb ik ontdekt. in het begin vroeg iedereen of ik geen tweeling heb en nu zien ze amper dat i zwanger ben zeggen ze. hahahahahahahahaah gewoon je eigen gevoel volgen (en af en toe jullie om raad vragen hihiihih)
middenurine: voor t plassen je truus wassen zonder zeep. even plassen, stoppen, urinebakje eronder en vol plassen.