haha ik hik er ook tegenaan, maar het komt niet. ben verkouden en grieperig, de dokter zei dat ik daardoor later ongi kon worden
Goeiemoggel hier! Tis al lekker weer zeg, vanmorgen al vroeg een lekkere temp buiten! Hoop dat de onweer die ze voorspellen pas laat komt. Fijne dag all!
veel plezier in poppel vandaag. is dat waar ze ook zo'n plaats hebben met een stuk of tien friettenten bij elkaar?
Goeiemorgen! Pffffffff wat kunnen jullie kletsen. Sorry dit keer geen puf om bij te lezen hoor. Was me even te veel. Ben gewoon nog moe. Gister de hele dag op stap en zo moe bij thuiskomst, heb zelfs voetbal halverwege in bed verder gekeken. Kon wel janken omdat ik me zo moe voelde. Je wordt er zo mee overvallen op de een of andere manier. Idd je hebt even geen controle over je lichaam zoiets. Rox veel plezier in Poppel. Wij gaan straks naar mij zus, vijver dichtgooien, wordt een speelveldje voor Esmee. Ik ga kijken hoor! hahaha. Bye
@mieke nou meissie dit blijft wel de eerste drie maanden. ik had het ook heel erg. alleen maar moe moe moe lag om negen uur in bed en werd nog moe als ik weer een urtje wakker was. ik dacht dan maar acht sommige mensen spugen alles eruit dus die moeheid kan ik wel handelen. @rox veel plezier in poppel meissie nou ik weet niet wat die kleine vannacht aan het doen was maar ik had pijn. ik ging op mijn linkerzijde liggen en toen was het net alsof er met nagels vanaf de binnenkant werd geschraapt. verschrikkelijk. dus ik elke keer mijn hand erop en dan voelde je echt een voet of hand naar buiten komen, (pijnlijk) nog niet eerder gehad maar volgens mij werd er echt naar een UITGANG GEZOCHT. hihihihhiihhihiih wel apart. jammer dat het alleen dan zo naar voelt. gr kim
Lala, ja dat klopt! als je binnen rijd heb je eerst een benzinepomp, om vervolgens langs allerlei "frituurs" te rijden. daarna 3 supermarkten en dan ben je er bijna al
Gisteravond naar de verjaardag van de vriendin van Richards neef geweest. Ze is echt in een jaar tijd een goede vriendin geworden. Ze is een beetje 'helderziend' en voelt dingen ook aan. Dus het was lastig om verborgen te houden! Toen ik binnen stapte kreeg ze geborrel in haar buik... ze begon opeens heel vrolijk te kijken en zei; volgens mij moeten jullie iets vertellen! Tja dan hou ik het natuurlijk niet meer. Ging die avond naar huis met 5 boeken, foliumzuur (wat ik al slik) en visolie-pillen.
hih Daantje, dan kan je ook niet met een smoesje aankomen! Lala, maar een smos met filet is erg lekker daar hoor!
er werd mij gevraagd of ik wel eens steppegras had gegeten... en ik erop zeggen; ja hoor alsof ik voor de lol gras ga eten, ben geen koe