Hallo hallo, ik heb vrijdag mijn laatste pil genomen! We gaan voor een derde (EN laatste) kindje. Nu hopen dat ik vlug ontpil en het allerliefst zouden we graag een meisje hebben hé, maar zolang het maar gezond is!
goedemorgen meiden! @leen: welkom! @mieke: ik herken het meid die vermoeidheid! ik werd er ook echt gek van, dan hadden we plannen voor 's avonds en dan kon ik echt niet meer... erg vervelend, maar ja dan 3weet je dat je zwanger bent! @rox: kletskous! @mik: tijdens je zwangerschap voel je vaak niet dat je een blaasontsteking hebt hebben ze me verteld in het zkh. dus idd ff laten testen! wat balen meiden van het voetbal! maar de russen hebben terecht gewonnen hoor! nederland was gewoon slecht... verder is het hier nog steeds onrustig... gister had ik echt veel harde buiken, maar ze waren niet pijnlijk en uiteindelijk kwam er meer tijd tussen. vannacht ook last gehad en vanmorgen verloor ik echt heel veel slijm! ik vraag me af of ik niet de slijmprop aan het verliezen ben? mama's hoe ziet die eruit? nu ook weer veel harde buiken en ik heb het idee heel fanatiek gesport te hebben. heb pijn in mn liezen! maar dat is van het indalen denk ik! liefs rebbel
Eigenlijk wel ja, als je al 6maand zwanger bent voel je toch wel je kindje bewegen en doet het toch wel pijn. Maar dat is het leven hé en verder heb ik geen miskraam meer gehad! Ja, het zou gezellig zijn hé... We hebben al genoteerd wat we kunnen doen om de kans op een meisje te vergroten, haahaha.
ja, maar de kleine moe echt nog even wachten hoor! maar het zal wel meevallen hoop ik, de harde buiken zetten niet door... liefs rebbel
Rebbel, een slijmprop verliezen doe je in 1 keer of in delen. Dit zegt alleen niets over de bevalling. hij kan doorzichtig zijn, maar ook rozig.
@ all meiden ik ben er morgen weer heb het weer erg druk vandaag! Geniet van het lekkere weer en een knffel voor jullie!
pff... kleding past nu al haast niet meer... loop het liefst de hele dag in een jogging/huis broek... heerlijk! Heb ook helemaal geen honger meer....
hoi allemaal.. kom alleen even gedag zeggen... had het vanochtend druk, moest een taartje bakken en ga zo dus naar de verjaardag van m'n zus..
Rebbel ik verloor op de dag van mijn bevalling veel slijm, zag eruit als vruchtbaarslijm. Maar er zat ook een beetje bloed tussen. Maar ik hoop dat het bij jou gewoon wat extra afscheiding is. Dat komt wel vaker voor tijdens een zwangerschap heb ik wel eens gelezen. Dat kleintje moet echt nog een poosje langer zitten bijven hoor. Dus lekker blijven liggen vandaag en rastig aan.