Ellen welkom! Ik heb even de laatste recente lijst voor je opgezocht. Je had een wat oudere opgevist!
mieke kan jij die lijst nog aanpassen, anders staat heel deze pagina vol met lijsten, ik mag naar ronde 12
ik ga morgen even een testje halen hoor, met de Nuva was ik allang ongi geweest en me t**ten doen zo'n zeer
Lindsay, heb het nog even aangepast. Ook van mij nog een knuffel hoor! Rox, oeps.... het kan toch zijn dat je menstruatie met de mirena afneemt. Soms tot helemaal niet meer? Wat hebben ze gezegd bij het zetten?
1e halfjaar kan je nog gewoon ongi worden. heb wel een paar druppels bruinverlies gehad hoor, en een beetje ongi gevoel maar nog nooit last van mijn boobs. Mijn HA wilde geen risico nemen en heeft gezegd dat we een CD moesten gebruiken...hihi...pokkedingen! NIET DUS! Lala, die lekkere broodjes haalde mijn moeders vriend bij de Kadeeke!
bedankt voor de knuffels meiden, maar ben al over mijn dipje heen hoor oeioei rox, slaat de testkoorts nu alweer toe was het leuk in poppel, lekker weer he
ach ik maak mezelf gewoon gek. en als ik zwanger mag zijn ben ik er dolgelukkig mee. (hoe doen we dat met de lijst?) Heerlijk weer in Poppel Lala, 5 min regen gehad!