Mayo, leuk dat je weer eens langs wipt! Minnie, wat gaat de tijd snel, voor jou waarschijnlijk nu wat langzamer en je hebt er vast al genoeg van van die laatste loodjes.
oke dus een maand per maat en dan hoe groter ze worden twee of drie maanden per maat. moet ik dus nog best wat kleertjes hebben. maar ik wacht zometeen eerst wel af of ik nog wat krijg hihiihih gr kim
daisy, ik werk bij zeeman maar hier hebben wij heel veel klachten over gehad hoor, is blijkbaar geen goede kwaliteit
Vaak komen er wel kleertjes als cadeau idd, al moet ik zeggen dat veel van wat ik kreeg, in de wat grotere maten was. Overigens zou ik als ik jou was nog niet de grotere maten halen. Je weet niet hoe hard je beebje groeit en of de kleertjes dan wel bij het jaargetijde passen, zeg maar. Kzou gewoon zorgen wat rompertjes in huis te hebben en wat pakjes (broekje/shirtje) in maat 56, en iets in 50. Je kan ook altijd bijkopen he?
hai hai, voel me niet aangsproken overh et kruidvat hoor. kom er alleen voor mijn centjes. Kleertjes; Joey was 3535 gram bij de geboorte en heeft 50-56 aangehad. bij 1 maand 62 bij 2 maand 68 bij 3-4 maand 74 Hij volgt dus niet het rijtje H&M en ook niet de Hema. Kijk gewoon hoe groot het valt, dat scheelt een hoop!
pfff.. heb weer hoofdpijn (en ja, ik heb genoeg gedronken), voel me ook weer goed misselijk. Bijna alsof ik weer in de eerste weken zit
Hihi mijn nichtjes de een nu net een jaar de ander 10 maanden zitten nog maar op maatje 80-86 of klopt die maat niet? Nu staan ze wat meer stil geloof ik. Ga pasta koken
Mieke, het ligt ook aan de bouw he! Joey is stevig en heeft papa's bouw! Brede schouders en gespierde armen. Broekjes 68 passen nu pas perfect!
tja en ik ben er ook nog niet vandoor want vriendlief zit te bellen dus gezellig bij elkaar kruipen zit er ook nog niet bij maar ik vind het wel gezellig hier dus ach..
pff bad was geen succes ik lag er amper in of ik kon er weer uit en boven de wc hangen (sorry... ) @rox: afwas heb ik uitbesteed... thomas ging net uit zichzelf afwassen