Weet ik... ik werk in een ziekenhuis... Misschien dat ik daarom ook niet kijk. Omdat ik weet dat het wel goed zit... .
Dit is het beertje. Hij's heerlijk zacht, en ze hield hem vast alsof ze het langer kent dan vandaag. Zo lief . Was kraamkado.
Ja, ik ga het ook doen. Ik prik ook mensen, en merk dat ze sinds die ramp in lelystad of was het almere, en nog ergens... dat van die diabetes-pen, oplettender zijn geworden. En dat kan geen kwaad. Blind vertrouwen is niet altijd goed.
Ik hou eigenlijk niet van groen... . Manlief wel, vandaar de kleur van de uiteindelijk kinderwagen. En voor de MacLarenbuggy zelfde kleuren. Maar deze Quinny... vind de combi groen en turqoise eigenlijk niet mooi...
Dais, ik vind het ook net iets te veel van het goede. En je moet er toch 1,5 jaar zeker mee doen. Ook al kun je jezelf een hoop centen besparen door hem te nemen, dan nog betaal ik liever meer voor een nieuwe of een 2e handsie. Ik ga lekker naar dromenland! Tot morgen.
Dat zijn helemaal mijn kleuren Mieke! Vind hem erg mooi. Rox, die kinderwagen in de link die je net voor Mieke had neergezet lijkt heel erg veel op een Bugaboo. Was voor jou ook nog een leuk goedkoper alternatief geweest dus.
Succes met de prikjes morgen. Jasper heeft laatst met zijn prikjes maar een minuutje gehuild en heeft die dag heel veel geslapen. Volgende dag zelfs pas om HALF 10 wakker! Ik heb gisteren mijn rooster voor juli en aug. opgehaald. Juli komt ineens wel heel dichtbij. Nou ja eerst maar eens uitkijken naar ons midweekje CP over een week.
hai meiden ik heb alleen de laatste paar pagina's doorgelezen anders zit ik hier morgen nog! maar Rox ik heb ook de mirena spiraal gehad en ik werd helemaal niet meer ongesteld! (naja niet helemaal waar ik werd na 4 maanden constant ongesteld en toen is hij eruit gehaald en was ik weer terug aan de pil) dus kan best zijn dat hij helemaal weg blijft! morgen is mijn NOD(kijkend naar mijn laatste cyclus...) maar volgends mijn vader ben ik zwanger (en vaders zien het meestal heb ik gehoord...! ) spannend! tot morgen... trusten