oke sucre nou gelukkig dat je nog geen echte klachten heb. Ik hoop dat je niet te veel klachten krijgt! Want dat maakt je zs niet prettiger.. ik hou je in de gaten..*smile* Hey mik35... Klopt als ik hard hoest dan hoor je me hahaha.. Je bent al aardig op weg! Hoe gaat het met je?
in een keer veel nieuwe erbij zie ik willen jullie ook allemaal een kinde in maart? succes allemaal. wendy inderdaad het begint op te korten, binnenkort zijn jullie man en vrouw hihi
hee meiden, Ik kom net bij de vk vandaan. We doen het wederom goed! Bloeddruk was goed, suiker ook. Afvallen was niet erg want kindje groeit goed. Hartje weer gehoord, ze kon hem moeilijk vinden, het kindje was zo druk bezig! "een beweegelijk kindje, een echte druktemaker" zei ze. Het eerste wat ik dacht: "die lijkt op zijn/haar moeder" Oh en dat flauwvallen was ook niet erg, kan vaker gebeuren in de zwangerschap... Ik heb "in verwachting, negen maanden dagboek" Bij de V&D, geen idee hoe duur ie was, heb hem van mijn moeder gekregen...
Jaja en Donderdag weten we het. Na het weekend laten we het jullie weten. Anders ben ik bang dat er familie hier mee leest haha.. ben zo benieuwd...
Ja Lala het is best spannend! @ Tipp mooi meid! Dat alles goed was. Heb je al een datum voor je 20 weken echo? Wij vinden het zo spannend voor donderdag!
Wendy, jullie hebben gewoon helemaal een spannende week deze week! Leuk hoor! Speciaal de 26e uitgekozen voor jullie trouwdag zodat jullie het de 27e bekend kunnen maken?
Wendy, heb je een aangepaste bruidsjurk of een echte jurk voor de zwangere bruid. Ben heel benieuwd hoe je er uit gaat zien. Ik wens je in ieder geval een hele mooie dag en probeer zo veel mogelijk te genieten!
Ja klopt leuk he? haha Tijdens het huwelijk in het gemeente huis laat de ambtenaar van de burgelijkestand in het personlijke verhaal vallen dat we een zoon/dochter krijgen haha ben benieuwd of iemand het in de gaten heeft!
jep, ik leg net de telefoon neer. 10-07 heb ik de 20wkn echo... Maar wij willen niet weten wat het wordt
Leuk Tipp kun je nu lekker aftellen. Jullie houden het geslacht als een verrassing dat is ook super leuk! mijn vriend is daar veel te nieuwschierig voor en ik ook wel hoor haha