Nou ik geloof dat ik me daar bij aan kan sluiten. Heb gewoon geen werk liggen. Administratie net gedaan en een factuur gemaakt, maar verder is het voor nu even op.
Ik heb net de VK gebeld. Ik ga de 13de op vakantie en kom de 20ste terug. Meteen de dag erna naar de VK en de week erop (de 28ste) de echo! Jahoe! (Maar duurt nog zo lang naar mijn idee!)
tijd gaat snel genoeg hoor daantje... En jep remmar, een lui dagje is zo af en toe heel erg lekker... Gewoon van genieten denk ik dan maar
Ik wens je een hele goeie bevaling meid. Doe je best en veel succes! Lekker vroeg zeg. Hoef je lekker niet tot 40 weken te wachten! Kwam het onverwachts of rommelde het al steeds?
Precies! Dat 'excuus' houd ik mezelf ook altijd voor hahaha.. Ik denk dat ik vandaag hier ook niet veel ga doen.. De was ben ik ondertussen aan de draaien, drogen, vouwen en opruimen.. Want dat ligt er nog genoeg na een paar dagen weg! Maargoed..
'k Ben weer bijgelezen. Alles was weer goed. Bij de prikjes huilde ze alleen dat de naald er in ging. Bij het aankleden kreeg ik al weer de mooiste smile van de wereld . Dokter wenste zelfs dat alle baby's zo kort zouden huilen...*trots*trots*glim*glim* . Samantha viel als een blok in slaap bij vertrek, en nu inmiddels al babbelend en lachend wakker. Ook haar prikplekjes zijn niet dik, was de vorige keer wel. Tot nu toe valt haar reactie dus mee =D>
even bijgelezen! welkom nieuwe meiden en suc6 ben net terug van het sporten. het was weer zweten. Ik ga straks een sportshirt halen en strijken. Meer doe ik niet vandaag, geen zin in.
hoi meiden, hier even snel een berichtje van mij! het gaat hier helaas niet helemaal goed... ik zei eerder al dat ik veel slijm verloor, maar nu stond ik vanmorgen onder de douche en ik dacht wat voel ik toch en ik ben 2 dikke taaie slierten verloren, geen idee of het de slijmprop is, maar ik kreeg een uur na het douchen flinke harde buiken zo om de 3 á 4 min. deze trekken flink door naar mn rug! vanmiddag heb ik controle, maar ik kijk het nog een half uurtje aan, ik kan nu ook nog typen! mocht het niet minder worden gaan we eerder naar het ziekenhuis. jullie horen het wel. lief rebbel
OOOOOH rebbel, sterkte meid! Knuffel! Dais, goed hoor van je meisje! Daar mag je inderdaad trots op zijn hoor
Rebbel, sterkte meid! ik hoor het wel Daisy, wat een grote meid zeg die Samantha! helemaal goed en jij heel trots. Viel het gelukkig allemaal toch weer mee!
had al wel wat last van voorweeen maar kon het niet echt goed plaatsen. bedankt voor de succeswensen allemaal En Rebbel ook heel veel sterkte! gr mayo
Meid, je gaat bevallen! Ga maar naar het ziekenhuis. En heel veel succes. Ik wens je een soepele bevalling!
Mieke heb in mijn onderschrift gezet op welke pagina de lijst staat. Stuur je me even een PB als je weer een lijst plaatst dan pas ik het onderschrift aan. Scheelt een hoop zoekwerk.