hee slim maranka! Rebbel. Succes en sterkte meid! En idd, ga maar gauw naar het ziekenhuis! Knuff! Meiden, ik ga even braaf slapen. Tot over een uurtje of 2
rebbel je moet niet wachten.. Je vk bellen en vragen of ze langskomt.. En anders gelijk naar ziekenhuis... Met dit soort dingen moetje niet wachten.. Heel veel succes!
@ rebbel heel veel suc6 sterkte. @ mayo veel suc6 hoop dat het goed gaat. @ alle nieuwe meiden welkom en veel suc6 @surcu gefeliciteerd @ roxyrox hoop dat je snel meer weet wel spannend @lallindsy jammer veel suc6 in de volgende ronde @daisy fijn voor jou en en samanta dat de prikjes soepel verlopen.
@ Rebbel: Heel veel succes en sterkte (wat 't ook mag zijn)! @ sniffy: welkom bij de ik-doe-vandaag-niet-veel-club @ daisy: wat goed van Samantha! Hopen dat t zo blijft en er niet later nog last van krijgt! (of kan dit niet?!) @ maranka: idd, slim! Hoop dat iedereen nu de lijst weet te vinden @ alle nieuwe meiden: welkom!
daisy jeetje wat een grote meid al zeg. ik geloof best dat je trots was hihihihihih kimmiej ja rianne werkt er niet meer en de partner van machteld ook niet . dus nu is het machteld en nog en meisje (jong) dat andere meisje heb ik inderdaad ook tot nog toe een keer gezien. rebbel BELLEN niet wachten als het om je beebje gaat.
mieke en tipp een luie dag moet kunnen af en toe toch? heb net de voegen in de bakamer schoongemaakt en weer een kleurtje gegeven. die waren helemaal vies en bah . hihihihihihih nu weer mooi grijs. zometeen ook nog maar de voegen op de vloer doen denk ik. gr kim
Ik ben er de rest van de dag niet. Verjaardag schoonzusje. Ga zodra het kan even spieken voor nieuws over Mayo en Rebbel. Zet em op meiden! *ik ben niet slim, maar ontzettend praktisch *
even snel bijgelezen: meiden sterkte! alle nieuwe welkom en iedereen weer een knuffel! hier weinig nieuws, vanmiddag kan ik pas bellen voor de de eerste uitslag, om half 5 komt de architect, gisteren naar de wisselwoning gekeken (buitenkant) en helemaal leuk. verder ben ik weer op werktour en morgen uitzendbureau tour dus....pfffff hahaha. X
Nou helaas de 2e febr. mama die een mk heeft gehad. En dit keer weer Mupkuh, het zit haar niet mee. Mup ook vanaf hier heel veel sterkte meid.