Ik ben weer helemaal beter, in die zin dat ik normaal eet en drink. Maar ik ben nog snel moe, als ik de was heb opgehangen moet ik al bijkomen...
zal nu wel te laat zijn maar ga ern iet op wachten en pak nog ff een paar uurtjes je rust. ga je hard nodig hebben
o meissie, ik hoop zo dat t alleen maar voor weeen zijn! please kleine Rebbel, nog ff bij mama blijven
ach lieffie toch, lekker je gal spuwen hier hoor! enneh lekker uurtje liggen, dvdtje aan, iets lekkers erbij en je voelt je dan hopelijk snel beter
kon ook niet anders omdat ik de Mirena heb. kennelijk istie toch 100% veilig. Domme HA, krijgt ie woe naar zijn oren geslingerd! mooie paardepiep!
de kriebels voor een 2e zijn er al een tijdje, maar Mike wil nog wachten, verhuizen enz enz. en je moet er samen achter staan he. dus ja, ik voelde me behoorlijk #$^#!@$ toen de test negatief was, want het was echt welkom geweest.
die heeft een heerlijk potje broccoli op en daarna gedouched met mike, vervolgens flesje en ligt nu in dromeland!
nou meiden ik ga weer ff stoppen ventje wil achter de computer tot morgen ben benieuwd of mijn ongesteldheid wegblijft..... groetjes